zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

حدود ۲۰ روزی از آغاز کمپین بازاریان کفش تبریز برای فروش کفش اهل ایران می گذرد و این تکان که مقدمه با ۴۰۰ واحد فروشنده ابتدا گردیده بود هم اکنون به ۵۶۰ واحد رسیده میباشد . 


خرید ست نقره شیک


در تبریز فروشگاه‌های زیادی تابلوی کوچکی را درمغازه‌شان آویزان کرده‌اند، که برروی آن متن گردیده «با افتخار فقط اجناس اهل ایران میفروشیم .» این تکان خود جوش که باید خیلی پیشتر ابتدا می شد می تواند به عنوان یک سر مشق ، حرکتی آغازین برای بقیه اتحادیه ها برای فروش کالای ایرانی باشد چرا که فقط منش مقابله با کالاهای قاچاق و تولیداتی که مشابه آن در مملکت تولید می شود مبادرت خویش صنوف می باشد که بجای عرضه کالاهای بی کیفیت چینی اجناس مرغوب و محصولات داخلی را جایگزین کنند . به گفته آماری که اعلام می شود ایرانی ها سالانه حدود ۱۵۰ میلیون جفت کفش به کارگیری می کنند که براساس برآوردها چیزی حدود ۳۰ میلیون جفت کفش از خارج وارد می شود که به گفته برخی از فعالان صنعت کفش با محاسبه آمار قاچاق این رقم بیش از این میباشد . 

دستنبد نقره شیک

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از لیوان جم آنلاین ، نیز درحال حاضر کمپین بازاریان تبریز درحمایت ازکفش ایرانی حرکتی گرانبها به شمار می رود که می تواند برای سایر بازاریان در دیگر شهرهای میهن برای فروش کالای ایرانی سرمشق باشد . 

گردنبند نقره

علی رضا جباریان فام رییس اتحادیه صنف کفاشان تبریز در جواب به این پرسش که استقبال مردم از کمپینی که برای فروش کفش اهل ایران ابتدا شده است دراین مدت به چه شکل بود اظهار داشت : در این بازه زمانی مردمان بازخورد نیکی با طرح داشتند و استقبال زیادی گردیده و چه بسا از استانهای دیگر هم تماسهایی برای دوام این تکان صورت گرفته می باشد .خوشبختانه تعداد واحدهایی که به این کمپین پیوستند نیز رو به ارتقاء میباشد و تا کنون ۵۶۰ واحد فقط در شهر تبریز به این کمپین پیوستن و واحدهایی که پیش از این کفش فرنگی نیز می فروختند اعلام کردند که صرفا کفش ایرانی می فروشند و کفش های خارجی را از ویترینها توده کردند . 

گوشواره نقره

  • ۹۷/۰۹/۱۰
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی