zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از آن‌جا که در دستگاه تصفیه آب های RO اعتنا تصفیه بالا بوده و احتمالا در بعضا بخشها که مشقت آب خیلی بالا نیست البته بدلیل وجود بعضی ناخالصی ها که صرفا بوسیله سیستم RO به راحتی قابل حذف و تصفیه است قصد به استفاده از این دستگاه موجود هست , TDS یا این که به عبارتی مجموع ناخالصی های محلول در آب بیش تر از حدمعمول کاهش یابد و آب خروجی طعم تلخی داشته باشد . جهت رفع این اختلال شیری یکطرفه در دستگاه پیش گویی شده‌است . عمل این شیر در واقع ترکیب کردن آب خروجی از غربال های پیش تصفیه با آب خروجی از کل فیلترهای سیستم است . درواقع با گشوده نمودن این شیر به قسمتی از آب اذن عبور از غربال ممبران داده نمی‌شود بنابراین آب عبوری از میکس در گیر کاهش TDS نشده و با آب خالص بیرون شده از غربال پنجم ترکیب و سبب ساز بالا رفتن TDS آن می‌شود . در‌این‌صورت‌ میزان TDS خروجی از دستگاه علاوه بر این که به TDS آب محل ورود وابسته است به میزان گشوده بودن شیر میکس همبستگی خواهد داشت . جهت تهیه و تنظیم TDS , استفاده کننده بامیزان گشوده نمودن این شیر گزینش می نماید که چه میزان آب از غربال ممبران که سبب ساز کاهش TDS میشود عبور نکند . روش درست تهیه و تنظیم : ابتدا شیر مصرف را گشوده فرمائید بعد از آن شیر روی مخزن راببندید , حالا پاره ای شیر میکس را گشوده کرده و TDS آب خروجی را به وسیله TDS متردیجیتال آزمایش نمایید . ( در صورت فقدان TDS متر مزه آب را بچشید و به محض برطرف شدن تلخی آن شیر میکس را به به عبارتی موقعیت رها کرده و بیشتر گشوده نکنید ) آنقدرشیر میکس را کم و بسیار نمایید تا TDS دلخواه در خروجی بدست آید آن گاه شیرمیکس را در نهایی موقعیت خویش رها نمایید . درحال حاضر برای این که آب ذخیره شده مخزن با TDS گذشته بوده می می بایست آن را با گشوده نمودن شیر مخزن بیرون نمائید . پس ازخالی کردن مخزن طاقت نمایید تا آب با TDS نو در مخزن ذخیره شود . در وضعیت روشن بودن پمپ دستگاه , افت فراوان فشار آب در شیر مصرف نشان دهنده خالی شدن مخزن و خاموش شدن پمپ نشان دهنده لبریز شدن مخزن است . 


شیر میکسر میتواند پلاستیکی یا این که فلزی باشد و در ورود و خروج آن اتصال یکسر رزوه ویکسر مهره یا این که QC موجود است . شیرهای میکس فلزی یکطرفه بوده وشیرهای پلاستیکی در نصیب خروجی دارنده رابط شلنگ یکطرفه ( CHECK VALVE ) جهت جلوگیری از رجوع و برگشت آب تصفیه شده هستند .

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰


خرید اینترنتی نقره

روز دو شنبه , ارزش دلار توان متعددی برای رویش نداشت تا در محدوده 3 هزار و 770 تومان باقی بماند . در سومی روز هفته , شاخص بازار ارز با یک تومان ارتقاء به ارزش 3 هزار و 779 تومان رسید 

روز دو‌شنبه , بها دلار توان متعددی برای رویش نداشت تا در محدوده 3 هزار و 770 تومان باقی بماند . در سومی روز هفته , شاخص بازار ارز با یک تومان ارتقا به ارزش 3 هزار و 779 تومان رسید 

روز دو شنبه , ارزش دلار توان متعددی برای رویش نداشت تا در محدوده 3 هزار و 770 تومان باقی بماند . در سومی روز هفته , شاخص بازار ارز با یک تومان ارتقاء به بها 3 هزار و 779 تومان رسید . با رویش محدود روز قبل نوسانات جزئی دلار ادامه یافت . به گفته فعالان , یک کدام از مهم ترین دلایلی که در ثبت روزهای کم‌نوسان بازار نقش داشت , کاهش اقتدار خریداران ارزی بود . به اعتقاد و باور آن‌ها , خریداران ارزی به دو ادله توان پیشین را در بازار در روزهای اخیر نداشتند . او‌لین قضیه مرتبط با کاهش سنتی تقاضا در روزهای انتهایی ماه است . این واقعه بیشتر تحت‌تاثیر کاهش تقاضای حواله‌ای کمپانی تجاری فیس میدهد . 



دو‌مین مسائل , احتیاط نوسان‌گیران در خرید ارزدر قربت مرز 3 هزار و 800 تومان بود , چراکه قبلا با عرضه و مقاومت بازارساز مواجه شده‌اند . به‌عنوان نمونه دلار در تیرماه در مقاطعی تا نرخ 3 هزار و 795 تومان بالا رفت البته با ارتقا عرضه بازارساز پرورش بیشتری را تجربه نکرد . این زمینه موجب شده‌است که بها دلار در سال 96 از شبکه 3 هزار و 700 تومان بیرون نشود و ثبات نسبی را در شبکه 3 هزار و 700 تومان تجربه نماید . با وجود ثبات این ارز , شماری از معامله‌گران توقع دارا‌هستند که بهای دلار درپی سال رویش بیشتری را تجربه نماید . جزو آنان یقین دارا‌هستند , در روزهای آتی ارزش دلار از مرز 3 هزار و 800 عبور خواهد کرد , درحال حاضر آنکه تیم دیگری معتقدند بها به نوسان در شبکه 3 هزار و 700 تومان ادامه خواهد اعطا کرد . روز قبل همسو با ارتقاء بها دلار , سکه تمام فصل بهار آزادی در مسیر صعودی قرار گرفت و با هزار تومان پرورش به ارزش یک میلیون و 208 هزار تومان رسید . جزو این پرورش ناشی از ارتقا بهای اونس در بازارهای جهانی و عبور آن از محدوده هزار و 230 دلار بود . با وجود ارتقا سکه تمام , سکه‌های کوچک در مسیر روبه پایین قرار گرفتند . روز دو‌شنبه , نیم‌سکه 9 هزار تومان از قیمت خویش را از کف داد و به ارزش 627 هزار تومان رسید . ربع‌سکه هم کاهش بها را تجربه کرد و با 2 هزار تومان افت به ارزش 366 هزار تومان رسید . به گفته قسمتی از بازیگران باسابقه بازار , برهان با اهمیت افت سکه‌های کوچک , حبابی بود که در‌این قیمت‌ها وجود داشت . در کنار این , کاهش تقاضا برای سکه‌های کوچک دیگر استدلال سقوط دیروز بود . نیم‌سکه در حالی روز دو شنبه حدود 10 هزار تومان از بها خویش را از کف داد که روز یک‌شنبه در قبال افت ارزش مقاومت کرده بود , حالا آنکه در به عبارتی روز سکه 3هزار تومان افت ارزش را به ثبت رسانده بود . 




بر رمز دو راهی 


دیروز , شاخص بازار ارز در دو راهی محدوده 3 هزار و 770 و 3 هزار و 780 تومان قرار داشت . در سو‌مین روز هفته , دلار معاملات خویش را با بها 3 هزار و 779 تومان آغاز کرد که رو به بالا یک تومانی نسبت به ارزش بسته‌شده روز یک شنبه داشت . در پی روز بها دلار توانست در مقاطعی وارد محدوده3 هزار و 780 تومان شود , اما درنهایت روی نقطه 3 هزار و 779 تومان به فعالیت خویش پایان اعطا کرد . به گفته فعالان , برگشت دلار نشانه‌ای از جلوگیری مراحل روبه پایین دلار بود , اگرچه که خریداران ارزی توان متعددی برای بالا بردن بها از خویش نشان ندادند . شاخص بازار ارز از چهارشنبه قبل در مسیر نزولی قرار گرفت و تا روز یک‌شنبه حدود 15 تومان از بها خویش را از کف داد . افت نرخ حواله درهم و احتیاط معامله‌گران در شروع مرز دیوانه 3 هزار و 800 تومان ; دو استدلال موءثر در مراحل روبه پایین بازار بودند .

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره

قیمت طلا جواهرات درسمت رکورد ۱۳۵۰ دلار 

در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز , هر دو تیم کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش گویی کردند پروسه ارتقاء بها طلا و جواهرات در هفته روان ادامه خواهد یافت . 

در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز , هر دو مجموعه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش گویی کردند پروسه ارتقاء ارزش طلا جواهرات در هفته روان ادامه خواهد یافت . 

در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز , هر دو مجموعه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش گویی کردند پروسه ارتقاء ارزش طلا جواهرات در هفته روان ادامه خواهد یافت . 


طلا جواهرات روز آدینه در ادامه تکثیر گزارش اشتغال ماهانه ایالات متحده که ضعیف‌تر از حد توقع بود و به دورنمای ارتقاء بیشتر نرخ‌های استفاده در امسال لطمه زد , ارتقا یافت و تا رکورد ۱۳۳۴ . ۵۰ دلار پیش رفت . 


وزارت عمل ایالات متحده اظهار کرد اقتصاد این مملکت ۱۵۶ هزار شغل در اوت ساخت کرده که کمتر از میزان مورد پیش گویی بود . آمار اشتغال ماه‌های ژوئن و ژوییه هم مورد بررسی نزولی قرار گرفت . بعلاوه نرخ بیکاری از ۴ . ۳ درصد در ژوییه به ۴ . ۴ درصد در اوت ارتقاء یافت . 


در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت , ۱۶ نفر کمپانی کردند که از در بین آنان ۹ نفر یا این که ۵۶ درصد ارتقا بها طلا و جواهرات تا پایان هفته سرازیر را پیش گویی کردند . در حالی که ۳ نفر یا این که ۱۹ درصد کاهش ارزش طلا و جواهرات را پیش گویی کردند و ۴ نفر یا این که ۲۵ درصد هم نسبت به دورنمای بها طلا جواهرات در هفته روان نظری نداشتند . 


در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه‌ گذاران , ۱۱۹۶ نفر کمپانی کردند که از فی مابین آن‌ها ۶۹۴ نفر یا این که ۵۸ درصد ارتقا بها طلا و جواهرات و ۳۶۸ نفر یا این که ۳۱ درصد کاهش بها طلا جواهرات را پیش‌بینی کردند , در حالی که ۱۳۴ نفر یا این که ۱۱ درصد نظری نداشتند . 


در نظرسنجی کیتکونیوز برای هفته قبل , ۷۳ درصد از کارشناسان وال استریت و ۴۸ درصد از سرمایه‌ گذاران ارتقاء بها طلا و جواهرات را پیش گویی کرده بودند که پیش‌بینی صحت بود . هر اونس طلا و جواهرات برای تحویل در دسامبر در معاملات روز آدینه بازار ایالات متحده نهایی توشه ۸ . ۲۰ دلار یا این که ۰ . ۶ درصد ارتقاء نشان بخشید و در ۱۳۳۰ . ۴۰ دلار بسته شد . این فلز گرانبها برای کل هفته ۲ . ۵ درصد پرورش ارزش داشت و بیشتراز ۴ درصد پرورش برای اوت ثبت کرد که وسیع ترین رویش ماهانه از ژانویه بود . 


از اولِ سال ۲۰۱۷ تا به امروز سوای درنظر به دست آوردن هفته پیشین , کارشناسان وال استریت ۲۱ توشه از ۳۳ توشه جهت جنبش بها طلا جواهرات را به صدق پیش گویی کردند که میزان صدق پیش گویی آنها‌را به ۶۴ درصد می رساند و صدق پیش گویی سرمایه گذاران با ۲۰ پیش گویی صحیح از ۳۲ پیش گویی , ۶۳ درصد بوده است . 


به گفته باب هابرکورن , کارگزار ارشد کالا در کمپانی ( آر جی وی فیوچرز ( , اکنون که طلا جواهرات عاقبت به بالای ۱۳۰۰ دلار در هر اونس صعود کرده , کماکان دور و بر برای ارتقاء بیشتر ارزش خواهد داشت . گزارش اشتغال احتمال یک بدور دیگر ارتقا نرخ‌های فایده ایالات متحده در امسال را ضعیف نموده است و تنش‌ها فی مابین ایالات متحده و کره شمالی کماکان ادامه داراست و یاری کرده طلا جواهرات در ۱۳۰۰ دلار کف بها پیدا نماید . 


به گفته جورج گرو , مدیرکل کمپانی ( آر بی سی ولث منیجمنت ( , گزارش اشتغال ایالات متحده به نفع طلا جواهرات بوده و به‌این فلز با ارزش یاری می کند خریداران را جذب نماید . 


البته آدریان دی , مدیرعامل کمپانی مدیر بودجه آدریان دی بر این اعتقادوباور است که طلا جواهرات احتمال دارد در هفته سرازیر مبتلا اصلاح ارزش شود با اینهمه این اصلاح شدید و طولانی نخواهد بود . 


به گفته دن اسمیت , تحلیلگر کالا در آکسفورد اکونومیکس , حالت ژئوپلیتیکی در شبه جزیر کره , عشق و علاقه به خرید طلا جواهرات را ارتقا داده و ضعیف شدن دلار از ارزش طلا و جواهرات حمایت نموده است . با اینهمه با دقت به ثبات تصویر کلان , او توقع دارد پرورش ارزش طلا جواهرات محدود باشد و بها هر اونس این فلز در سه ماهه چهارم به ۱۲۶۵ دلار و در سال آتی به ۱۲۷۰ دلار رسد . البته لوک لایت , استراتژیست ارز در کمپانی ( پیکتت ولث منیجمنت ( توقع دارد به دلیل تصمیم بانک مرکزی ایالات متحده برای دو بدور ارتقا نرخ‌ها و ضعیف شدن دلار , طلا و جواهرات در سال ۲۰۱۸ کماکان بالای ۱۳۰۰ دلار میماند .

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰


خرید اینترنتی نقره

براساس تازه‌ترین نظرسنجی‌های کیتکو , عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع پرورش بیشتر قیمت‌ها را در اول هفته بدون نقص ماه سپتامبر دارا هستند . در پایانی نظرسنجی کیتکو از تحلیلگران , 16 نفر کمپانی کرده‌اند که از این فی مابین 9 نفر متساوی 56 درصد پاسخ‌دهندگان , ارتقا و 3نفر هم اندازه 19 درصد , کاهش قیمت‌های طلا جواهرات را در کوتاه‌مدت پیش‌بینی کرده‌اند , 

براساس تازه‌ترین نظرسنجی‌های کیتکو , عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع رویش بیشتر قیمت‌ها را در اولیه هفته بدون نقص ماه سپتامبر دارا‌هستند . در پایانی نظرسنجی کیتکو از تحلیلگران , 16 نفر کمپانی کرده‌اند که از این بین 9 نفر مساوی 56 درصد پاسخ‌دهندگان , ارتقا و 3نفر متساوی 19 درصد , کاهش قیمت‌های طلا و جواهرات را در کوتاه‌مدت پیش‌بینی کرده‌اند , 

ثبت حضور طلا و جواهرات در شبکه 1300 دلار , پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت را به نفع فلز زرد رنگ نگه داشته است , آن‌هم در حالتی که نظرسنجی‌ها پیش از تست بمب هیدروژنی کره‌شمالی انجام شده‌اند . اونس طلا و جواهرات که هفته قبلی از مرز کانالی گذشت و روی بهای 1324 دلار ایستاد , اکنون با پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت مثبت روبه‌رو است . براساس تازه‌ترین نظرسنجی‌های کیتکو , بخش اعظم کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع رویش بیشتر قیمت‌ها را در اول هفته بدون نقص ماه سپتامبر دارا هستند . در نهایی نظرسنجی کیتکو از تحلیلگران , 16 نفر کمپانی کرده‌اند که از این فی مابین 9 نفر متساوی 56 درصد پاسخ‌دهندگان , ارتقاء و 3نفر هم اندازه 19 درصد , کاهش قیمت‌های طلا جواهرات را در کوتاه‌مدت پیش‌بینی کرده‌اند , 4 نفر هم اندازه 25 درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . هم زمان , در نظرسنجی از مخاطبان کیتکو که رفلکس دهنده لحاظ سرمایه‌گذاران خرد است , 1196 نفر کمپانی کرده‌اند که از این در میان 694 نفر متساوی 58 درصد , ارتقا و 368 نفر متساوی 31 درصد , کاهش بها طلا جواهرات را در هفته کاری تازه که از روز جاری دو شنبه آغاز شده , پیش‌بینی کرده‌اند . 134 نفر متساوی 11 درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . 




تحلیل‌های صعودی 


بابا‌هابرکورن , دلال ارشد کالا در «آرجی‌او فیوچرز» میگوید : «روند کماکان صعودی است . ما درحال حاضر تماما بالای مرز 1300 دلار هستیم . » وی با اشاره به این‌که داده‌های بد گزارش اشتغالزایی ایالات متحده در ماه آگوست , احتمال ارتقاء نرخ‌های فایده را کم می نماید , میافزاید که تنش‌های در بین ایالات‌متحده و کره‌شمالی هم حمایت کننده طلاست . کره‌شمالی پیش از آغاز هفته تازه یک بمب هیدروژنی دیگر را تست کرده که میتواند بازار دو شنبه را متاثر نماید . جرج گرو , رئیس اجرایی «آربی‌سی ولث منجمنت» نیز معتقد است که گزارش اشتغالزایی به نفع طلا و جواهرات فعالیت می نماید : «ارقام گزارش , خریداران بیشتری را جذب خواهد کرد . » جیم وایکوف , تحلیلگر فنی ارشد کیتکو نیز میگوید که نمودارهای فنی پشتوانه طلا و جواهرات میباشند . آدریان دی , مدیر موسسه «آدریان دی است منجمنت» میگوید پروسه بهای اونس طلا و جواهرات شاید این هفته تصحیح شود , البته «این تصحیح عمیق یا این که درازمدت نخواهد بود . » وی بیش تر می کند : «به حیث بنیادی , ما خوش‌بین مانده‌ایم . فدرال‌رزرو نیز مجدد محتاط شده‌است . تنش‌های ژئوپلیتیک بالا باقی‌مانده و دلار نیز هم ضعیف است . اینجانب فکر میکنم هر عقب‌نشینی‌ای با خرید بیشتر مواجه خواهد شد . » 




تحلیل‌های نزولی و خنثی 


شان لوسک , مدیریت صندوق تجاری در موسسه «والش تریدینگ» بر این یقین است که طلا جواهرات به حیث فنی با خرید بیشتراز حد روبه‌رو بوده است . لوسک می گوید اونس هنوز پتانسیل وصال به تراز 1340 دلار را داراست , البته دسته‌ای از معامله‌گران در ادامه سودگیری خواهند بود , به‌خصوص در‌صورتی‌که خبری از تشدید تنش‌های ژئوپلیتیک نباشد . به عقیده وی , طلا جواهرات و بورس به تازگی به طور همزمان در حالا رویش بوده‌اند , ولی به حیث تاریخی , این مراحل نمی‌تواند تا مدام ادامه پیدا نماید و «یکی از این دو بایستی تسلیم شود . »کالین چیزینسکی , تحلیلگر ارشد بازار در «سی‌ام‌سی مارکتس» خویش را درباره ی پروسه این هفته , خنثی تعریف می نماید : «طلا به تازگی مراحل فوق‌العاده‌ای داشته و به نظر فنی با خرید بیش تر از حدی روبه‌رو بوده است . می پندارم اونس احتمال دارد در کوتاه‌مدت در بازه زمانی 1300 تا 1330 دلار نوسان نماید . گمان می کنم تکان به سمت قیمت‌های پایین‌تر به‌دلیل ادامه تنش‌های بین ایالات‌متحده و کره‌شمالی و همینطور مسائل سقف بدهی در میزان دارایی ایالات متحده و اما داده‌های بد گزارش اشتغالزایی محدود خواهد بود . »

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


اونس طلا جواهرات که صرفا همین دو هفته پیش وارد شبکه 1300 دلار شده بود , در پایان عمل بازارها در هفته قبلی در تعدادی گامی مرز اواسط شبکه نو ایستاد . اونس طلا و جواهرات دو هفته پیش به بهای 1324 دلار رسیده بود البته آدینه بها 1346 دلار را برای خویش ثبت کرد تا نزدیک بالاترین بها در 1 سال قبلی قرار بگیرد . 

اونس طلا و جواهرات که صرفا همین دو هفته پیش وارد شبکه 1300 دلار شده بود , در پایان عمل بازارها در هفته قبلی در چندین گامی مرز اواسط شبکه نو ایستاد . اونس طلا جواهرات دو هفته پیش به بهای 1324 دلار رسیده بود ولی آدینه بها 1346 دلار را برای خویش ثبت کرد تا نزدیک بالاترین ارزش در 1 سال قبلی قرار بگیرد . 

کلیه به نفع طلا و جواهرات فعالیت مینمایند . بازارهای جهانی هفته پیشین را با جهش بهای اونس در عکس العمل به تست بمب هیدروژنی کره شمالی آغاز کردند ; ولی این پایان پرورش طلا و جواهرات فقدان . همراه با تقویت فنی و بنیادی , سقوط شاخص دلار هم مهمترین دلیل فرنگی صعود طلا جواهرات تا نقط ی اوج یک‌ساله بوده است . پنجشنبه از سخنان مدیر بانک مرکزی اروپا این برداشت صورت گرفت که احتمال انقباض مبلغی در اروپا در اولِ سال 2018 موجود هست و این خبر یورو را مقابل دلار به نقط ی اوج 5/ 2 ساله موفقیت . 



فلز زردرنگ قدرت‌نمایی مینماید . اونس طلا و جواهرات که صرفا همین دو هفته پیش وارد شبکه 1300 دلار شده بود , در پایان کار بازارها در هفته قبل در یک‌سری گامی مرز وسط شبکه تازه ایستاد . اونس طلا جواهرات دو هفته پیش به بهای 1324 دلار رسیده بود ولی آدینه ارزش 1346 دلار را برای خویش ثبت کرد تا نزدیک بالاترین ارزش در 1سال پیشین قرار بگیرد . پرورش 22 دلاری هفته قبل بهای اونس به جهش 33 دلاری هفته گذشته از آن افزوده شد تا اکنون بیشتر تحلیلگران و سرمایه‌گذاران خرد توقع عبور اونس از مرز 1350 دلار را داشته باشند . پیش از آغاز هفته تازه , مرور تحولات بازارهای جهانی در اولیه هفته ماه نهم میلادی , کمک‌کننده است . 




رویش 5+10 دلاری 


اولی روز هفته پیشین , روز برخورد بازارها به تست روز یک شنبه بمب هیدروژنی کره‌شمالی بود . در‌این روز , معامله‌گران به‌شدت ریسک‌گریز شدند که پروسه تمام بازارها را تحت‌تاثیر قرار بخشید . در اولی روز کاری هفته , بورس‌های دنیا شاهد افت شاخص‌ها بودند . هم‌زمان , ارزهای پناهگاه اعم از ین ژاپن و فرانک سوئیس تقویت شدند تا شاخص دلار زیر فشار قرار بگیرد . شاخص دلار که آدینه دو هفته گذشته روی عدد 81/ ‌92 واحد ایستاده بود , دو شنبه تا عدد 63/ ‌92 واحد افت کرد . افت این شاخص و تشدید خرید طلا جواهرات به‌عنوان سرمایه امن , اونس را تا نقطع ی عطف 1340 دلاری بالا پیروزی , ولی سودگیری معامله‌گران , بها را به 1334 دلار بازگرداند . 


پروسه پرورش در دومی روز هفته هم ادامه پیدا کرد تا اونس به بها 1339 دلار رسد . رویش 5 دلاری اونس در طول روز سه شنبه عمدتا ناشی از ادامه خرید طلا جواهرات به‌عنوان سرمایه امن و حمایت نمودارهای فنی بود . شاخص دلار دو شنبه و سه شنبه تا کف نسبتاً 15 ماهه 25/ ‌92 واحد افت کرد . درین روز , علاوه بر افت بیشتر شاخص‌های بورس‌ و شاخص دلار که حمایت کننده طلا جواهرات بودند , رویش بهای نفت ناپخته هم یار فلز زردرنگ بود . ادله پرورش نفت , رجوع و برگشت تقاضای پتروشیمی‌ها و پایان تضارب بدون واسطه با توفان‌ هاروی بود . 


  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


ابتدا انسان شیشه­ای یک گرم طلای موردنیاز را که کاملاً نازک شده ریزریز کرده و تیز آب سلطانی و اسید کلریدریک را به آن بیشتر کرده و بر روی هیتر قرار می‌دهیم مبتنی بر حرارت طلا جواهرات در تیز آب و جوهر نمک حل میشود . 

آن گاه پس از سرد شدن اندازه یک چهارم جام محلول آمونیاک ( NH­4OH ) به آن بیش تر می گردد و آن‌گاه به ترتیب اندازه 3 گرم هیدروژن فسفاته و 3 گرم کربنات سدیم و یا این که پتاسیم و مقدار5 گرم سیانور سدیم به آن بیش تر کرده حجم محلول را با استفاده از آب مقطر یک لیتر میرسانیم . قابل ذکر است که خالص بودن آب مقطر یکی عارضه ها کیفیت عمل میباشد برای آزمون آب مقطر , یه خرده از آنرا برروی لام آزمایشگاهی بریزید , بعداز کم آب شدن نباید هیچگونه رسوبی یا این که تغییر‌و تحول رنگی مشاهده شود . 

مقادیر ذکر شده برای تهیه و تنظیم یک لیتر آب طلای معمولی کافی است . برای آبکاری به ضخامت بیشتر میزان طلا جواهرات را بیشتر در حیث می گیرند و آبکاری غیر استادارد برای بدلی عمل از 5 % گرم در لیتر استفاده می گردد . 

پس از آبکاری بر اثر استفاده , مقدای از غلظت طلای درون وان کم میشود . برای تقویت وان می توان سیانور طلا و جواهرات 88 % و یا این که دست‌کم 68 % استفاده نمود . برای افزودن سیانور طلا جواهرات 88 % بعلت غیر محلول بودن در آب به تدریج در محلول میریزیم تا آهسته آهسته حل شود , اما سیانور طلا جواهرات 68 % را می توان در پاره ای آب مقطر حل کرده و بعد از آن به محلول الکترولیت وان بیش تر نمود . 

پس از استفاده از محلول آنرا در باطن شیشه دهن تنگ و دور از فروغ و روشنایی حفظ فرمائید و از ورود آب‌آشامیدنی و چربی به باطن محلول و وان آبکاری مجدداً جلوگیری کنید . 

در هنگام آبکاری حتماً مورد ها زیر را رعایت نمایید : 

- مرحله فعالیت صاف و صیقلی باشد . 

- میزان طلای داخل وان بیش تر از میزان مایحتاج باشد . 

- زمان آبکاری را حدوداً 30 ثانیه در لحاظ بگیرید , زمان دوچندان سبب کدر شدن آبکاری می گردد . 

- مسافت عمل را تا آند کم در لحاظ نگیرید . 

- دمای موردنیاز نزدیک به بین 50 تا 70 نرمال است . روشن است که دمای فراوان کدری فعالیت را بدنبال خواهد داشت . 

- قطعه را در وان به طور افقی وارد فرمایید . تمام جهات فعالیت را با جنبش دست در قبال آند قرار دهید , تاروکش یکنواخت گردد . 

- در صورتی روکش به قرمزی بزند نشان دهنده آن است که در الکترولیت املاح مس وجود داشته است . 

- در حالتی‌که سیانور مضاعف باشد , روکش کمرنگ یا این که بدرنگ است . 

- چنانچه سیانور وان کم شود , روکش قرمز رنگ روشن است . 

- جنس آند قادر است از استیل و پلاتین و یا این که شمش طلا و جواهرات باشد . 

- ولتاژ ما یحتاج بین 8 تا 12 ولیت میباشد , قطب مثبت را به آند و قطب منفی را به کاتد ( عمل ) وصل فرمائید . 

- شستشوی پرسرعت پس از آبکاری یا این که آب مقطر منجر ثبات بیشتر آبکاری خواهد شد . محلول آب مقطری که بعنوان شستشو استفاده می‌شود , را به وان بیشتر فرمایید تا از هدر رفتن طلا جواهرات جلوگیری نمایئد . 

یکسری نکته حائض اهمیت : 

- در اصطلاح ماهر زر گرها ( نیم عیار ) به عیار 12 گویند . 

- طلای متفرقه : 

در اصطلاح زرگری به مصنوعات مصرف شده و یا این که شکسته که به عارضه ها متفاوت عیار آن مشخص و معلوم نیست طلای متفرقه گویند و تفاوت آن با طلای آب شده این است که طلای آب شده دارنده عیار رقم خورده شده‌است اما عیار طلای متفرقه معلوم نیست . 

- فرق بین شمش تیزابی و شمش معمولی این است که سکو خلوص شمش تیزابی هیچ گاه به 9/999 نمی‌رسد , در حالیکه رتبه خلوص شمش 9/999 است . 

- اسیدهای مصرفی در طلاسازی : 

در طلاسازی از 4 گونه استفاده می گردد : 

- اسیدبوریک 

- اسیدسولفوریک 

- اسید نیتریک 

- اسید کلریدریک

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره

● کیفیت طلا جواهرات ; ضمانت کننده تندرست 

فراموش نکنید که پلاتین یا این که به عبارتی طلای سپید سفت خیس از طلای زردرنگ است و استمرار آن از طلای رنگ زرد نیز بیشتر است . درصورتی که شما قصد دارید برای نامزدی تان یک رینگ زرد رنگ گزینش نمائید , ما به شما طلای ۱۴ تا ۱۸ عیار را سفارش می‌کنیم . هرچه عیار طلا جواهرات بیشتر باشد , زردرنگ آن پر رنگ خیس اما استمرار و پایداری آن کمتر است و راحت خیس خم میشود . عیار طلا جواهرات نشان می‌دهد که چه اندازه از آلیاژ آن از طلا و جواهرات ایجاد شده است و یا این که به گویش دیگر این طلا و جواهرات چه قدر خالص است . اکثر اوقات به طلای خالص , نقره , مس , نیکل و روی می‌افزایند . در صورتی‌که طلا و جواهرات ۲۴ عیار باشد صددرصد خالص است . 

● محافظت از زیورآلات طلا جواهرات 

حفظ از زیورآلات طلا و جواهرات نیز زیاد دارای اهمیت است . زیورآلات طلای خویش را از مواد شیمیایی مثل محلول های شستشوی خانگی و آبژاور و کلر بدور نگه دارید . خوب تر است هنگام انجام شغل های خانه , انگشتر و دست بند و رینگ تان را کنار بگذارید . با این عمل شما ساییدگی و خراشیدگی روزمره طلاهایتان را کاهش می دهید و نیز طلاهایتان درخشان خیس باقی خواهند ماند . خوبتر است هر مورد از زیورآلات طلای خویش را در یک باکس غیروابسته محافظت نمایید تا تندرست خیس باقی بمانند . 

● چرا طلا و جواهرات به جای بدل؟ 

این ایام بدلیجات زیبایی در بازار موجود است که ارزش آن‌ها نیز کمتر از طلا و جواهرات نیست البته درهرمورد هیچ بدلی جای طلا و جواهرات را نمی گیرد . در حالتی که شما قصد دارید هزینه ای بابت خرید زیورآلات بپردازید , حتما طلا و جواهرات را گزینش فرمایید زیرا نیز زنگ نمی زند و کدر و تیره نمی‌شود و نیز مضاعف سفت است و ضمنا کمتر منجر آلرژی میشوند .

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

حوه تنظیم

دستبند نقره

ابتدا انسان شیشه­ای یک گرم طلای موردنیاز را که کاملاً نازک شده ریزریز کرده و تیز آب سلطانی و اسید کلریدریک را به آن بیشتر کرده و بر روی هیتر قرار می‌دهیم مبتنی بر حرارت طلا جواهرات در تیز آب و جوهر نمک حل میشود . 

آن گاه پس از سرد شدن اندازه یک چهارم جام محلول آمونیاک ( NH­4OH ) به آن بیش تر می گردد و آن‌گاه به ترتیب اندازه 3 گرم هیدروژن فسفاته و 3 گرم کربنات سدیم و یا این که پتاسیم و مقدار5 گرم سیانور سدیم به آن بیش تر کرده حجم محلول را با استفاده از آب مقطر یک لیتر میرسانیم . قابل ذکر است که خالص بودن آب مقطر یکی عارضه ها کیفیت عمل میباشد برای آزمون آب مقطر , یه خرده از آنرا برروی لام آزمایشگاهی بریزید , بعداز کم آب شدن نباید هیچگونه رسوبی یا این که تغییر‌و تحول رنگی مشاهده شود . 

مقادیر ذکر شده برای تهیه و تنظیم یک لیتر آب طلای معمولی کافی است . برای آبکاری به ضخامت بیشتر میزان طلا جواهرات را بیشتر در حیث می گیرند و آبکاری غیر استادارد برای بدلی عمل از 5 % گرم در لیتر استفاده می گردد . 

پس از آبکاری بر اثر استفاده , مقدای از غلظت طلای درون وان کم میشود . برای تقویت وان می توان سیانور طلا و جواهرات 88 % و یا این که دست‌کم 68 % استفاده نمود . برای افزودن سیانور طلا جواهرات 88 % بعلت غیر محلول بودن در آب به تدریج در محلول میریزیم تا آهسته آهسته حل شود , اما سیانور طلا جواهرات 68 % را می توان در پاره ای آب مقطر حل کرده و بعد از آن به محلول الکترولیت وان بیش تر نمود . 

پس از استفاده از محلول آنرا در باطن شیشه دهن تنگ و دور از فروغ و روشنایی حفظ فرمائید و از ورود آب‌آشامیدنی و چربی به باطن محلول و وان آبکاری مجدداً جلوگیری کنید . 

در هنگام آبکاری حتماً مورد ها زیر را رعایت نمایید : 

- مرحله فعالیت صاف و صیقلی باشد . 

- میزان طلای داخل وان بیش تر از میزان مایحتاج باشد . 

- زمان آبکاری را حدوداً 30 ثانیه در لحاظ بگیرید , زمان دوچندان سبب کدر شدن آبکاری می گردد . 

- مسافت عمل را تا آند کم در لحاظ نگیرید . 

- دمای موردنیاز نزدیک به بین 50 تا 70 نرمال است . روشن است که دمای فراوان کدری فعالیت را بدنبال خواهد داشت . 

- قطعه را در وان به طور افقی وارد فرمایید . تمام جهات فعالیت را با جنبش دست در قبال آند قرار دهید , تاروکش یکنواخت گردد . 

- در صورتی روکش به قرمزی بزند نشان دهنده آن است که در الکترولیت املاح مس وجود داشته است . 

- در حالتی‌که سیانور مضاعف باشد , روکش کمرنگ یا این که بدرنگ است . 

- چنانچه سیانور وان کم شود , روکش قرمز رنگ روشن است . 

- جنس آند قادر است از استیل و پلاتین و یا این که شمش طلا و جواهرات باشد . 

- ولتاژ ما یحتاج بین 8 تا 12 ولیت میباشد , قطب مثبت را به آند و قطب منفی را به کاتد ( عمل ) وصل فرمائید . 

- شستشوی پرسرعت پس از آبکاری یا این که آب مقطر منجر ثبات بیشتر آبکاری خواهد شد . محلول آب مقطری که بعنوان شستشو استفاده می‌شود , را به وان بیشتر فرمایید تا از هدر رفتن طلا جواهرات جلوگیری نمایئد . 

یکسری نکته حائض اهمیت : 

- در اصطلاح ماهر زر گرها ( نیم عیار ) به عیار 12 گویند . 

- طلای متفرقه : 

در اصطلاح زرگری به مصنوعات مصرف شده و یا این که شکسته که به عارضه ها متفاوت عیار آن مشخص و معلوم نیست طلای متفرقه گویند و تفاوت آن با طلای آب شده این است که طلای آب شده دارنده عیار رقم خورده شده‌است اما عیار طلای متفرقه معلوم نیست . 

- فرق بین شمش تیزابی و شمش معمولی این است که سکو خلوص شمش تیزابی هیچ گاه به 9/999 نمی‌رسد , در حالیکه رتبه خلوص شمش 9/999 است . 

- اسیدهای مصرفی در طلاسازی : 

در طلاسازی از 4 گونه استفاده می گردد : 

- اسیدبوریک 

- اسیدسولفوریک 

- اسید نیتریک 

- اسید کلریدریک

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


فراموش نکنید که پلاتین یا این که به عبارتی طلای سپید سفت خیس از طلای زردرنگ است و استمرار آن از طلای زردرنگ نیز بیشتر است . در‌حالتی که شما قصد دارید برای نامزدی تان یک رینگ زرد رنگ تعیین نمائید , ما به شما طلای ۱۴ تا ۱۸ عیار را سفارش میکنیم . هرچه عیار طلا جواهرات بیشتر باشد , زرد رنگ آن برجسته خیس البته استمرار و پایداری آن کمتر است و راحت خیس خم می گردد . عیار طلا و جواهرات نشان می‌دهد که چه اندازه از آلیاژ آن از طلا جواهرات تاسیس شده است و یا این که به لهجه دیگر این طلا و جواهرات چه قدر خالص است . اکثر زمان ها به طلای خالص , نقره , مس , نیکل و روی میافزایند . چنانچه طلا جواهرات ۲۴ عیار باشد صددرصد خالص است . 

● محافظت از زیورآلات طلا جواهرات 

محافظت از زیورآلات طلا جواهرات نیز دوچندان با اهمیت است . زیورآلات طلای خویش را از مواد شیمیایی نظیر محلول های شستشوی خانگی و آب ژاور و کلر به دور نگه دارید . خوب تر است هنگام انجام شغل های خانه , انگشتر و دست بند و رینگ تان را کنار بگذارید . با این عمل شما ساییدگی و خراشیدگی روزمره طلاهایتان را کاهش می دهید و نیز طلاهایتان درخشان خیس باقی خواهند ماند . خوب تر است هرمورد از زیورآلات طلای خویش را در یک باکس غیر وابسته محافظت فرمائید تا سلامت خیس باقی بمانند . 

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


طلا جواهرات یک کالای خاص و مخصوص است چون فقط کالائی است که بیشتر برای اندوختن ایجاد میگردد تا برای مصرف . همگی کالاهای دیگر ساخت میگردند برای این که مصرف شوند . می شود به نترسی اذعان کرد که همگی طلائی که در زمان مورخ ساخت شده روی مرحله زمین و در خزانه های دولتها و بانکها , گاوصندوق های طلا و جواهرات فروشان و صندوقچه های خانم ها انبار شده است! 

طلا و جواهرات یک کالای خاص و منحصر است چون صرفا کالائی است که بیشتر برای اندوختن ساخت می گردد تا برای مصرف . همگی کالاهای دیگر ساخت میشوند برای این‌که مصرف شوند . می شود به نترسی بیان کرد که تمامی طلائی که در حین مورخ ساخت شده روی مرحله زمین و در خزانه های دولتها و بانکها , گاوصندوق های طلا و جواهرات فروشان و صندوقچه های خانم ها انبار شده است! 

- طلا جواهرات یک کالای خاص و مخصوص است . 

طلا و جواهرات یک کالای خاص و مخصوص است چون فقط کالائی است که بیشتر برای اندوختن ایجاد می گردد تا برای مصرف . تمامی کالاهای دیگر ایجاد می گردند برای این‌که مصرف شوند . می شود به نترسی بیان کرد که کلیه طلائی که در زمان مورخ ایجاد شده روی مرحله زمین و در خزانه های دولتها و بانکها , گاوصندوق های طلا و جواهرات فروشان و صندوقچه های خانم ها انبار شده است! 

فراموش نکنید که طلا جواهرات یک عنصر کم یاب است . 

همگی طلای جانور روی تراز کره زمین حدود 155 هزار بدن است که در صورتی همگی آن را یکجا انبار نمایند حجم آن کمتر از 3 . 5 استخر استاندارد هست و دیدنی است بدانید که ایجاد آهن یک روز عالم میانگین بیست برابر کل طلای ایجاد شده در حین مورخ است! 

- عرضه طلا جواهرات در عالم متساوی با حجم طلای مو جود روی مرحله کره زمین است . 

طلا جواهرات زیرا انبار می‌شود و خیر مصرف , و استخراج آن زیاد نماید میباشد , عرضه آن در واقع به عبارتی ذخیره وجود دارد . این حقیقت مبانی چک بها آن را به صورت بنیادی متعدد ساخته است . 

ولی ارزش طلا جواهرات به عرضه و تقاضای آن مسلما وابسته است البته عرضه آن استخراجش ( که حدودا 1 . 7 درصد به حجم طلای روی مرحله زمین می‌افزاید ) نیست بلکه موجودی آن است . خیر صرفا ساخت نماید آن علت این حقیقت است بلکه این مقاله هم که یک گرم طلائی که روز جاری استخراج میگردد با یک گرم طلائی که یک‌سری هزار سال پیشین به وسیله بستگان اینکا در پرو استخراج شده بود دارنده یک قیمت می‌باشند . ( صرف حیث از قضیه عتیقه بودن ) 

به صورت خلاصه ساخت و استخراج طلا جواهرات فراوان نماید و در سود عرضع آن نسبتاً اثبات است . پس برهان بنیادی اثر گذار بر ارزش آن در واقع تقاضا می‌باشد . فراموش نکنیم که جمعیت عالم با سرعتی بسیار و شتابدار رو به ارتقا است و نیمی از آن خانم ها هستند! 

اگر چه بعضی گفته میشود که تقاضا برای طلا جواهرات عمدتا از سمت طلا جواهرات سازان است البته این اعتقادوباور چندان ظریف نیست . همانگونه که یک خیابان با آسفالت تر برهان بر بارش باران نیست بها طلا و جواهرات نیز متکی به تقاضای طلا جواهرات سازان و طلا جواهرات فروشان نمی‌باشد . نکته قابل توجه شکلی که به طلا و جواهرات میدهند نیست بلکه انبار شدن آنست . بیشتر طلای زینتی از خلوص بالا شامل است چون آنرا بیشتر به دلیل ارزشش می‌خرند تا تحت عنوان زیور . 

به همین جهت ارزش طلا جواهرات ( یا این که دقیقتر بگوئیم این پول ) به بها مالی آن و توان بی نظیرش در تبدیل شدن به هر مبلغی مربوط است که اکثر زمان ها گشوده نیز به غلط به آن تقاضا از سود سرمایه گزاران اطلاق شده‌است . با دقت به حقایق فوق می توان اظهار‌کرد که حدود 80 در صد طلای دنیا به دلیل امکان بی سابقه تبدیلش به پول حفظ می‌شود و خیر تحت عنوان زیور آلات و یا این که دلائل دیگر . 

- طلا جواهرات پول است . 

این مطبلی است که نیاز به توضیح بیشتری ندارد اما گزاف نیست در حالتی که بگوئیم که طلا جواهرات در زمان ما چه بسا از پول نیز خوبتر است . دلائل مختلفی را برای این دستور می توان اظهار‌کرد اعم از این که طلا و جواهرات را جامعه ها نمی توانند نظیر اسکناس چاپ کرده و از بها آن بکاهند . استدلال دیگر آن حجم عظیم بدهی های میهن های بزرگ ( ایالات متحده اصلی ترین بدهکار دنیا است ) و مخفی کاری های این دولت

  • zivarallat zivarallat