zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

به کارگیری از بدلیجات برای تمام افراد مضاعف لذت بخش هست چرا که ارزان قیمت و متنوع بوده و می توانیم برای مراسم متفاوت به راحتی از آن ها به کارگیری کنیم . این روز ها طرح های دوچندان فوق العاده از بدلیجات ساخته و ارائه می شود که در دو مدل اسپرت و طرح طلا جواهرات مناسب تمام ذوق وسلیقه ها می باشند . مارک هایی مثل سواروسکی با وجود اینکه طلا جواهرات و نقره نیستند اما ساخت دوچندان ریزنقش و کیفیت مضاعف عالی و درخشش و جلایی خیره کننده دارا‌هستند . بنابرین می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر از طلا و جواهرات زیورآلاتی بسیار درخشان و چشم نواز را تنظیم فرمایید و با لباس هایتان به راحتی ست نمایید . بنابرین شما قابلیت این را دارید که زیورآلات ارزان قیمت با کیفیتی خوب را برای ست کردن با لباس ها یا این که رنگ لاک و رژ لب و غیره داشته باشید . ولی دقت داشته باشید که کلیه زیورآلات از طلا جواهرات گرفته تا تیتانیوم در شرای به آن ها رسیدگی نشود و یا این که درست استعمال نشود رنگ آن کدر خواهد شد و مثل روز اول نخواهد بود . بدلیجات به دلیل این‌که نسبت به طلا و جواهرات سریعتر عکس العمل می دهند اکثر در معرض این مشکل قرار دارا‌هستند و در صورتی‌که صحیح به کار گیری نشوند آنگاه از مدتی کوتاه رنگ آن کدر می شود و دیگر مثل روز اولیه براق نخواهد بود . 

ست و نیم ست

در این مطلب از گران قیمت گلامور 5 نکته در رابطه روش نگهداری از زیورآلات و بدلیجات را ارائه خواهیم کرد که با توجه به آن ها می توانید عمر زیورآلات خویش را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید . 

پس با ما یاور باشید 

1- 

زیورآلات خویش را منزه و کم آب نگه دارید یک عدد از شایسته ترین پیشنهادات برای به کارگیری و مراقبت درست از زیورآلات و بدلیجات ، محافظت آن ها به رخ خشک و منزه کردن تروتمیز آن ها می باشد . انگشتر و گردنبند و دستبند و گوشواره شما مدام در معرض بازخورد با مواد شیمیایی و کرم های مرطوب کننده و بو و ادکلن و آب و حتی عرق شما می باشد و کلیه این مورد ها منجر اکسیده شدن و در سود تغییر رنگ زیورآلات شما می شود و در طلا جواهرات و نقره نیز باعث کدر شدن و از دست رفتن جلای آن می شود . پس همیشه مطمئن باشید که گذشته از به کارگیری از عطر و ادکلن و یا کرم های مرطوب کننده و شستن دست و چهره زیورآلات و بدلیجات خویش را انقطاع کردن و در جایی مناسب قرار دهید این فعالیت باعث می شود علاوه بر اثبات ماندن رنگ زیورآلات، پوست شما نیز به زیورآلات حساسیت ندهد . 

  • ۹۷/۱۱/۲۴
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۱)

کجا میتونم تهیه کنم به صورت اینترنتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی