zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مروارید صرفا سنگ جواهر موجود در دنیا هست که بوسیله یک مو جود زنده ساخته می شود . این جواهر از سال ها دور به تیتر یکی از با قیمت ترین جواهرات شناخته می گردیده و مدام متقاضیان بسیاری داشته می باشد .گرانترین 
مروارید 
خرید ست نقره شیک

بشر ها به جواهرات عشق و علاقه می ورزند و ألماس و سنگ های قیمتی اعتنا آنها را به خویش جلب مینماید . جواهراتی وجود دارند که أنواع نایاب و کمیابی از مرواریدها در ساخت آنان استعمال شده می‌باشد و قیمتی بالغ بر میلیون ها دلار دارند و به راحتی قابل دستیابی نیستند .سرنوشت 
گران ترین مرواریدهای عالم چه شد؟ 

دستنبد نقره شیک

حمد زیبایی از خصوصیت های انسان هست . بشر ها به جواهرات عشق و علاقه می ورزند و ألماس و سنگ های قیمتی دقت آنان را به خویش جلب مینماید . 
جواهراتی وجود دارا‌هستند که أنواع نایاب و کمیابی از مرواریدها در ایجاد آنان استفاده گردیده است و قیمتی بالغ بر میلیون ها دلار دارا هستند . 

گردنبند نقره
مروارید 
در آثار هنری جهان،دختری با گوشواره مروارید اثر نقاش برجسته هلندی یوهانس فرمیر(1632-1675)، این أثر از شاهکارهای نقاشی جهان می‌باشد مروارید کتاب داستان کوتاهی از جان إشتاین بک میباشد . 
داستان در رابطه مکزیکی فقیری به نام کینو می‌باشد که مطرح ترین مروارید جهان را می یابد، او امیدوار میباشد که با مروارید خوشبخت شود ولی رفتارهای تعجب آور و توقعات سایر افراد معاش او را به تباهی می کشاند 10 . گردن بند سه رشته، مروارید طبیعی، ارزش 1 .4میلیون 

گوشواره نقره
دلار این گردن بند سه رشته در یک حراجی عمومی در نیویورک وابسته به یک منزل مد معرفی و عرضه شد . در این گردنبند 180 دانه مروارید طبیعی با مهارت و پیروز دستی شگفت أنگیزی در کنار نیز چیده گردیده اند . دانه های ناهمگون که اندازه و حجم های متفاوتی دارا‌هستند آنچنان خوشگل و منظم در کنار نیز قرار گرفته اند که چشم هر بیننده ای را مینوازند . قطر مرواریدهای این گردن بند از 4 .95 تا 11 .05 میلیمتر متغیر هست . 

گرانترین 
مروارید 
جواهراتی 
با گرانترین مرواریدها 

9 . گردن آویز ماری آنتوآنت، 1 .6 
میلیون دلار به فروش رسید این گردن آویز از جمله گرانترین گردنبندهای عالم است که به ماری آنتوآنت همسر لوئی شانزدهم فرمانروا فرانسه وابستگی داشته میباشد . گردن آویز ماری آنتوانت سرنوشت پیچ در پیچی داشت و به پادشاهان و مشاهیر متعدّدی به إرث رسید مانند خانم باربارا هوتون، او گردن آویز به جای باقی‌مانده از ملکه ماری را در شبکه‌های‌اجتماعی عروسی اش با همسر اول خود، شاهزاده ی روسی ألکسیس مِدیوانی در سال 1933 میلادی بر گردن انداخت . گردنبند ماری آنتوانت چهل و چهار دانه مروارید در مقدار های گوناگون دارااست که قطر آن ها از 8 .7 میلیمتر تا 16 .33میلیمتر می باشد که به وسیله قلّاب فیروزه ای ألماس نشان به نیز متصل میشوند . این مدال در سال 1999میلادی به بها 1 .6میلیون دلار به فروش رسید . 

...

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

قدمت حلقه ازدواج به بازه زمانی های خیلی به دور گشوده می گردد . مصریان باستان سومین سلسله از پادشاهی دیر باز در 2800 سال قبل از میلاد، نزدیک به 5 هزار سال قبل، از رینگ در پای کوبی وصلت خویش استعمال می کردند .رینگ 
نامزدی 
برای این سوال که رینگ نامزدی یا این که حلقه وصلت راباید در کدام دست انداخت جواب از پیش تعیین شده ای وجود ندارد . انتخاب شما بسته به فرهنگ، مذهب و جایی که معاش می کنید و یا این که حتی اینکه چپ دست یا این که راست دست باشید می تواند متعدد باشد . 

 

 
 
 

حلقه 
نامزدی 
ترسیم 
و رسوم جذاب رینگ نامزدی 
انگشتر 
نامزدی در جامعه ها مختلف اولین باررومی ها بودند که حلقه را در انگشت چهارم دست چپ انداختند، چون آنان باور داشتند که این انگشت مقدمه رگ علاقه است؛ رگی که به قلب منتهی می شود . 
جمع ای معتقدند این انگشت به برهان این ترسیم دیرین بر دیگر انگشتان ترجیح داده می شود که انگشت اول (شست) را به نام پدر، انگشت دوم به نام پسر و انگشت سوم را به اسم روح القدس نام گذاری کرده اند . به این ترتیب داماد پس از این که سه انگشت را نام موفقیت و از آن ها گذر کرد حلقه را به دست عروس می اندازد . 

این واقعیت هم وجود دارااست که فلز کم استقامت خیس در انگشت و دستی قرار بگیرد که کمتر از دیگر انگشتان به کار گیری و کمتر دچار صدمه و زخم می شود . 
اما رسم کشورهای اروپای مجموعه کشور ها ای، پرت کردن حلقه به دست راست می‌باشد . البته یک استثنای تاریخی در نظام های سلطنتی این ناحیه وجود داشت که اشراف زاده ها حلقه را در دست چپ می انداختند . در بعضی از کشورهای آمریکای جنوبیهم چون آرژانتین، زن و مرد هر کدام از یک حلقه به کار گیری می نمایند و این حلقه ها معمولاً خیلی مشابه دیگر رینگ های عروسی است، با این تفاوت که به جای طلا از نقره ساخته می شود . 

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

گوشواره ها علاوه بر این که نقشی تکمیل کننده در ظاهر واستایل فرد دارند بلکه اعتنا دیگر افراد را به سوی چهره و موهای وی می کشانند . 
در هنگام خرید گوشواره اندازه موهای خویش را در حیث داشته باشید طول موهای شما معین می نماید که چه دسته گوشواره ای برای شما مطلوب می باشد . اعتنا داشته باشید که دایره انتخاب برای اشخاصی که موهای کوتاه دارا‌هستند متنوع خیس و هیجان انگیزتر خواهد بود . 
گوشواره و موهای کوتاه موهای کوتاهی که به واسطه آن لاله گوش و گردن واضح هست بیشترین بهره را از گوشواره می پیروزی و فرد را کار کشته می سازد تا هر گونه گوشواره با هر سایزی را برای خود تعیین کند . 

 
درخشش الماس دکمه ای ، یاقوت و سنگ های تراش خورده بر گوشهای شما قابل تحسین خواهد بود . همچنین به فعالیت گیری از گوشواره های خوشه ای نیز فارغ از نگرانی از بابت نداشتن موهای بلند ، می تواند در کنار گردن شما ظواهر خوشگل و جامعی تولید نماید . 
گوشواره برای موهای بلند موهای بلندی که به فیس آبشار بر شیوه گوشهای می افتد براحتی میتواند گوشواره های گل گوش و توپی رخ را مخفی سازد . برای موهای بلند گزینش گوشواره های بزرگتر و بلندتر شانس بیشتری برای چشم شدن دارند . شکلهای کشیده مانند بیضی و مستطیل هماهنگی بیشتری با موهای بلند دارند . 
آیا گوشواره های رینگ ای مناسب اند تعیین رینگ های گران قدر طلایی یا این که نقره ای در برابر آرایش و پیرایش موها و فیس رخ می تواند معضل برانگیز باشد . گوشواره های رینگ ای به ظواهر شما وزن و صورت شما را گردتر نشان خواهد اعطا کرد . در حالتی که صورتی کشیده و موهای بلند دارید ، گوشواره های رینگ ای می توانند آن را متوازن و مناسب جلوه دهند . 

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

در مسئله الماس کما بیش اکثر مردمان داده ها خیر دارند، من جمله اینکه، بیشینه و کمینه دما جایگاه ی رنج را در بین سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی دارد، سنگی بسیار گران ارزش می‌باشد گاهی تایم ها الماسهایی که تاریخچه ی مختص به خویش را با خود به یاور دارند پشتیبان ی پول کشور ها هستند، جور شفاف و بی رنگ آن معروفترین مدل آن می‌باشد البته روز جاری برای تنوع هم که شده از رنگهای مختلف آن نیز استقبال به فعالیت می آید و غیره … .

پس به ادله این که این مدل تراش یعنی تراش برلیان تنها برای سنگ الماس روز به روز در اکنون پیشرفت و بهبود هست عموم افراد این سنگ قیمتی را به نام برلیان میشناسند در صورتی که در اصل بایستی به یاد داشته باشیم که اسم این سنگ الماس می‌باشد و تراش آن برلیان، ممکن می باشد یک نوع سنگ با استعمال از جور دیگری از تراشها، تراش خورده باشد پس نباید برای آن سنگ واژه و کلمه ی برلیان را بکار ببریم .

امروزه استعمال از نیم ست میان دختر خانم های برنا دوچندان رواج پیدا کرده و بخش اعظم آن ها دنبال طرح های ظریف و مد روز هستند, طرح ضربان قلب و بی غایت پرطرفدارترین آن ها میان دختران جوان هست . نیم ست های دخترانه در گونه های طلا و نقره وجود دارند و با کلی طرح زیبا و چشمگیر جلب دقت می نمایند .SELF

 
نیم ست معمولا مشتمل بر مدال و گوشواره میشود, نیم ست هایی با طرح های گل, پروانه, قلب, ماه و ستاره برای دختر خانم ها مطلوب هستند و استایل دخترانه آن ها را شیک تر مینمایند . در حالتی که نیم ست نگین دار گزینش نمایید برای مجالس هم مناسب می‌گردد .

 

نیم 
ست دخترانه 
نیم 
ست دخترانه طرح ضربان قلب دسته نیم ست هایی که در این مقاله از دنیای مد نمناک مشاهده می کنید برگرفته از پایانی متدهای روز دنیا میباشند و بوسیله برندهای دارای شهرت طراحی شده اند . مدل های متنوع و نو نیم ست دخترانه با طرح های ظریف را در ادامه مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید .

در حالتی که در فصل تابستان قصد مسافرت به دریا و حاشیه دریا را داشته باشید، در کنار کرم های ضدآفتاب، کلاه و . . . اکسسوری های مختلفی نیز یار خود خواهید داشت که یک عدد از آن ها "پابند" می‌باشد . اکسسوری هایی که برای مچ پا پباده سازی گردیده اند نوع های مختلف و زیبایی دارند که می توانید به آسانی یکی از آن ها را متناسب با استایل و ذوق وسلیقه ی خویش تعیین فرمائید .SELF 
TANNING 
در‌صورتی‌که به استفاده از اکسسوری های متنوع و شیک عشق مند باشید مطمینا جور های مختلفی از پابند را نیز در در میان تمام اکسسوری های خویش دارید . پابندها، زیبایی دوچندان خاصی را برای استایلتان تولید خواهند کرد و یکی از شایسته ترین گزینش ها برای فصل فصل تابستان میباشند .

در این نصیب جور های فراوان شیک و مختص پابند دخترانه را مشاهده خواهید کرد .

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

گونه 

انگشتر اسپرت مردانه 2018 انگشترها پرطرفدارترین اکسسوری مردانه می‌باشند که میتوان اذعان کرد تمامی آقایان به آن ها عشق دارند, انگشترهای استیل و نقره امروزه برای آقایان مد شده اند که معمولا نگین مشکی دارند . انگشترهای اسپرت اکثر برنا پسند هستند و با دستبند ست میشوند, در شرای جزء آقایانی می‌باشید که به اکسسوری ها عشق دارید این دسته انگشترهای اسپرت مردانه را مشاهده نمائید .EXFOLIATE 

نگشتر 

مردانه اسپرت 

جور 

های جدید انگشتر مردانه اسپرت انگشتر 

مردانه 2018 

انگشتر 

مردانه 2018 اسپرت و شیک کلیه آقایان باید دست کم یک انگشتر در دست شان داشته باشند, مثال هایی از دسته انگشترهای مد روز و اسپرت مردانه را در این بخش از دنیای مد نمناک مشاهده فرمایید و مطلقا یک عدد از آن ها برای خود بخرید . انگشترهای مردانه که استیل و نقره میباشند بین آقایان برنا بیشترین طرفدار را دارند, به ویژه انگشترهایی که نگین مشکی دارند چون سال 2018 انگشترهای نگین مشکی مد شده اند . 



انگشتر 

نگین مشکی 

جور 

انگشتر نگین مشکی مردانه برای ست کردن انگشتر و دستبند مردانه از این تصاویر ایده بگیرید و نحوه ست کردن اکسسوری ها را یاد بگیرید . در‌صورتی‌که از انگشتر و دستبندهای ست استفاده فرمائید دوچندان جذاب خیس است . 


در صورتیکه بخواهیم کلمه و واژه پیرسینگ را مضمون‌ کنیم بایستی بگوییم پیرسینگ یعنی رخنه‌ کردن تن و نصب اشیای دکوری به آن . پیرسینگ بر روی گوش, ناف, زبان, بینی و . . . انجام می‌گردد که پیرسینگ گوش پرطرفدارترین دسته پیرسینگ میباشد و در تمام نقاط عالم انجام می‌شود .FACE 

WHITENING MASKS 

پیرسینگ مد جدیدی هست که تقریبا از دو سال اخیر در بین ایرانی ها هم متداول شد, پیرسینگ گوش در ایران در بین جوانان فراوان شایع تر می باشد و به خیر از آن استقبال میشود که ولی دلایل متعددی هم دارد . 


ا


گوشواره 

پیرسینگ 

دسته 

های گوشواره پیرسینگ اشکال 

پیرسینگ گوش پیرسینگ 

لاله گوش پیرسینگ 

غضروف درونی پیرسینگ 

حلزون گوش پیرسینگ 

تراگوس پیرسینگ 

نرمه گوش

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

ساعت مچی یکی از اکسسوری های کاربردی زنانه و مردانه می باشد که بایستی در تعیین آن دقت و آلرژی به خرج دهید، در صورتی‌که دنبال ساعت مچی شیک برای خودتان و همسرتان می باشید می توانید از ساعت مچی های ست تعیین کنید که دسته های شیک و اسپرتی دارا‌هستند .COOLING 

خرید ست نقره شیک

ست کردن ساعت مچی با همسر ایده جذابی است که امروزه دوچندان مد شده است و عروس و دامادهای برنا از این ایده فراوان استقبال می نمایند . اشکال جور های ست ساعت مچی زنانه و مردانه را در این بخش از نمناک مشاهده می‌کنید که برای زوج های برنا و خوش ذوق و سلیقه مطلوب اند . 

دستنبد نقره شیک

بیشتر این دسته ساعت های ست بند چرمی میباشند که با سلیقه اسپرت پسندان گونه است، در تعیین رنگ بند و ورقه ساعت تان توجه فرمائید تا بعدا پشیمان نشوید . 

گردنبند نقره

دسته 

های ست دستبند مامان و دختر فرقی نمی کند دخترتان تعدادی ساله باشد شما می توانید دستبندتان را با او ست فرمایید چه بسا در شرای دخترتان نوزاد باشد، ست دستبند مادر و دختری یک ایده یگانه می‌باشد که مضاعف جلب توجه می نماید . دستبندهای طلا، نقره، اسپرت و فانتزی را می توانید با دخترتان ست فرمائید که ما در این بخش از نمناک نوع های اسپرت ست دستبند مادر و دختری را برایتان عده آوری کرده ایم .دستبند 

گوشواره نقره

مامان و دختر 

در کل ست کردن مادر و دختر ایده جذابی هست اکنون چه دستبند باشد چه جامه یا کفش، هنگامی مامان و دختر ست میکنند اجباری قضیه دقت قرار می گیرند پس درصورتی که دوست دارید شما و دخترتان همیشه مختص باشید و جلب اعتنا نمایید دستبندهایتان را ست فرمائید . 

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

حدود ۲۰ روزی از آغاز کمپین بازاریان کفش تبریز برای فروش کفش اهل ایران می گذرد و این تکان که مقدمه با ۴۰۰ واحد فروشنده ابتدا گردیده بود هم اکنون به ۵۶۰ واحد رسیده میباشد . 


خرید ست نقره شیک


در تبریز فروشگاه‌های زیادی تابلوی کوچکی را درمغازه‌شان آویزان کرده‌اند، که برروی آن متن گردیده «با افتخار فقط اجناس اهل ایران میفروشیم .» این تکان خود جوش که باید خیلی پیشتر ابتدا می شد می تواند به عنوان یک سر مشق ، حرکتی آغازین برای بقیه اتحادیه ها برای فروش کالای ایرانی باشد چرا که فقط منش مقابله با کالاهای قاچاق و تولیداتی که مشابه آن در مملکت تولید می شود مبادرت خویش صنوف می باشد که بجای عرضه کالاهای بی کیفیت چینی اجناس مرغوب و محصولات داخلی را جایگزین کنند . به گفته آماری که اعلام می شود ایرانی ها سالانه حدود ۱۵۰ میلیون جفت کفش به کارگیری می کنند که براساس برآوردها چیزی حدود ۳۰ میلیون جفت کفش از خارج وارد می شود که به گفته برخی از فعالان صنعت کفش با محاسبه آمار قاچاق این رقم بیش از این میباشد . 

دستنبد نقره شیک

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از لیوان جم آنلاین ، نیز درحال حاضر کمپین بازاریان تبریز درحمایت ازکفش ایرانی حرکتی گرانبها به شمار می رود که می تواند برای سایر بازاریان در دیگر شهرهای میهن برای فروش کالای ایرانی سرمشق باشد . 

گردنبند نقره

علی رضا جباریان فام رییس اتحادیه صنف کفاشان تبریز در جواب به این پرسش که استقبال مردم از کمپینی که برای فروش کفش اهل ایران ابتدا شده است دراین مدت به چه شکل بود اظهار داشت : در این بازه زمانی مردمان بازخورد نیکی با طرح داشتند و استقبال زیادی گردیده و چه بسا از استانهای دیگر هم تماسهایی برای دوام این تکان صورت گرفته می باشد .خوشبختانه تعداد واحدهایی که به این کمپین پیوستند نیز رو به ارتقاء میباشد و تا کنون ۵۶۰ واحد فقط در شهر تبریز به این کمپین پیوستن و واحدهایی که پیش از این کفش فرنگی نیز می فروختند اعلام کردند که صرفا کفش ایرانی می فروشند و کفش های خارجی را از ویترینها توده کردند . 

گوشواره نقره

  • zivarallat zivarallat