zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوشواره های خود را مرتبا تغییر‌و تحول دهید: 

احتمالا استعمال از یک جفت گوشواره برای روز ها یا این که حتی هفته ها سهل باشد ،حتی ممکن است آنها را هیچگاه تغییر تحول ندهید .ولی فراموش نکنید که تغییر تحول گوشواره این قابلیت و امکان را به شما میدهد که دائما استایل های جالب و متفاوت را تجربه فرمایید . همینطور این زمان را خواهید داشت که گوشواره های دیرین خود را پاک فرمایید . 



– فلزات گوناگون را بصورت همزمان تجربه کنید 

هر چند در گذشته استعمال هم زمان از فلزات متفاوت و با رنگ های متفاوت یک غلط نابخشودنی بود .ولی خوشبختانه دیگر این نگاه وجود ندارد و بدون چاره نیستید که به طبع یا این که از طلا جواهرات به کار گیری فرمایید یا از نقره . شما مدام میتوانید ترکیبات هیجان انگیزی از فلزات متفاوت با رنگهای متعدد را به صورت هم‌زمان بکار گیرید . 


  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

خانم ها در خرید زیورآلات زیاد کلیدی میباشند چراکه آن را به تیتر نمادی از احساس زنانگی و گهگاه نمایان گر رده اجتماعی خود می دانند . زیورآلات و جواهرات همیشه به خانم ها حس زیبایی و اعتماد به نفس می دهد .در هر جای دنیا،خانم ها از طیف وسیعی از زیورآلات به کارگیری می نمایند . فارغ از بحث درباره گردنبند، دستبند یا این که گوشواره، زیورآلات همیشه پرطرفدار می باشند . 



زیورآلات این توان را دارد تا ویژگی های شخصیتی شخص را برجسته نماید و به کارگیری از زیورآلات مناسب در مکان مناسب مدام شایسته ترین خصوصیت ظاهری آنها را نمایان می کند . 


براین اساس زیورآلات اهمیت خاصی در زندگی خانم ها داراست چرا که به آن‌ها احساس خاص بودن ،خوش خرقه بودن و زیبایی می دهد . 



برای خانم ها زیورآلات مهم ترین گزینه است .و این اهمیت از آنجا معین می شود که خانم ها از سنین دوچندان زیر استارت به به کارگیری از آن‌ها می نمایند و همه مراسم ها و جشن و پای کوبی های یگانه نظیر مراسم تزویج یا پایکوبی ولادت فارغ از زیورآلات مضاعف کسل کننده خواهد بود . 

  • zivarallat zivarallat
  • ۰
  • ۰

رنگ های هماهنگ:

کسانی تمیز، مسئولیت پذیر و منظم جواهراتی را گزینش می نمایند که همیشه ست و هماهنگ باشند . گوشواره


آن ها گردن آویز طلا و جواهرات را با گوشواره های هماهنگ می پوشند و در حالتی که دستبندی نقره استعمال می کنند، کفش خود را با آن ست می نمایند . 


این اشخاص غالباً صاحب خانه فوق العاده ای هستند و دیگرافراد از هم سخن شدن با آنان لذت می برند . 

رهروان 

ترندها در صنعت مد: 

این اشخاص غالباً در انتخاب جواهرات ذائقه ای متفاوت دارند و بیرون از استانداردهای تعریف گردیده دارا هستند ، شما می توانید آن ها را در مغازه های آنتیک فروشی درحالی که در جستجوی زیورآلاتی هستند که نامشان برو روی آن‌ها حک شده بیابید و خیلی به اسم برندها دقت ندارند . 



بشور 

و بپوش: 

این اشخاص عموماً دارای معاش مالامال جنب و جوش و فعالی هستند و زیورآلات آن‌ها هم می بایست با سبک زندگی ورزشکاری و پر انرژی آن‌ها هماهنگ باشد . 


آنان می خواهند سوای صرف لحاظ از لذت های سبک زندگیشان ، خوشگل باشند . 



فاکتور حیاتی که باید در حیث گرفت ، گونه موقعیتی هست که آن ها در آن قرار دارا‌هستند برای مثال در یک گفتمان کاری ترجیح می دهند تا از گوشواره های مروارید و آویزهای کوچک استعمال کنند . 


در‌صورتی‌که از زنجیر به کار گیری کنند، از زنجیرهای نازک و بدون آویز به کارگیری می کنند تا ظاهری محافظه کارانه خیس داشته باشند اما در نظر بگیرید که زیورآلات محافظه کارانه همیشه منتخب از یک باکس جواهرات حرفه ای می‌باشد درحالیکه زیورآلات هنری اکثر برای جلب توجه و تقدیر دیگر افراد . 


  • zivarallat zivarallat