zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

نقره فلزی است ارزشمند که درخشندگی منحصر به فردی دارد. این فلز به دلیل چکش خواری بالا، ماندگاری و زیبایی کم نظیرش برای ساخت زیورآلات انتخاب بسیار خوبی است. زیورآلات نقره از نظر زیبایی چیزی کم‌تر از طلا ندارد ومقرون به صرفه‌تر نیز هست.

[caption id="attachment_2786" align="alignnone" width="800"]خرید گوشواره نقرهگوشواره نقره[/caption]

اصلاً نگران ظاهر خود نباشید. در اغلب موارد زیورآلات نقره را با هر لباسی می‌توان به کار برد. یکی از توصیه‌های کاربردی این است که زیورآلات نقره‌ی خود را همراه با طلای زرد استفاده نکنید.

گرچه استفاده‌ی هم زمان برخی دستبندها یا انگشترهای نقره همراه با طلای زرد هم زیبا است. ولی در اغلب موارد طلا و نقره در کنار هم ظاهری عوامانه ایجاد می‌کنند. گویی تصمیم دارید تمام دارایی خود را یک جا به رخ بکشید!

تمام گروه‌های سنی با هر شکل و قیافه، شخصیت و سلیقه‌ای می‌توانند از جواهرات نقره استفاده کنند و آن را با ظرافت به کار ببرند.

تفاوتی نمی‌کند که پوست تیره یا روشنی داشته یا رنگ چشم‌تان آبی، سبز یا قهوه‌ای باشد. مطمئن باشید که زیور نقره برازنده‌ی شما است.

اگر یک گردنبند نقره‌ی فانتزی و خاص دارید که می‌خواهید در طول روز از آن استفاده نمائید و در عین حال ظاهری فروتنانه و محافظه کار داشته باشید، بهتر است برای لباس پوشیدن از رنگ‌های سرد یا سیاه استفاده نمائید.

در صورتی که تمایل دارید بیش‌تر مد روز جلوه کنید، می‌توانید پوشش خود را به رنگ سفید یا در مجموع با رنگ‌های روشن و یا فیروزه‌ای و نارنجی انتخاب کنید.

از حق نباید گذشت که جواهرات نقره با لباس‌هایی به رنگ آبی تیره و آبی درباری و شرابی هم جلوه‌ی خاصی پیدا می‌کنند.

روشن است که زیورآلات نقره را همراه با لباس نقره‌ای هم می‌توانید به کار ببرید. چنین لباس و جواهراتی در کنار یک کیف دستی زیبا و کفش‌های پاشنه بلند بسیار چشمگیرتر خواهند بود.

اگر جواهر فانتزی و خاص خود را در طول مراسم رسمی و شب هنگام مورد استفاده قرار می‌دهید، خوب است که جواهرات دیگری که دارای سنگ‌های قیمتی هستند (الماس یا یاقوت) را نیز همراه آن استفاده کنید.

در جلسات کاری یا مناسبات حرفه‌ای خود زیورآلات نقره‌ی ساده‌تری را به کار برید.

در مراسم رسمی و شبانه از زیورآلات خاص و بزرگ و شلوغ استفاده کنید.

در جشن‌ها می‌توانید جواهرات نقره را با دیگر جواهرات و سنگ‌های قیمتی به صورت هم زمان به کار برید.

هنگامی که سر تا پا سیاه پوشیده‌اید از گردنبند و زیورآلات نقره‌ای که سنگ‌های رنگی دارند استفاده کنید.

روی هم رفته باید به خاطر داشت که معمولاً جواهرات خاص و بزرگ با لباس‌هایی که طرح‌ها و مدل‌های ساده‌تری دارند زیباتر خواهند بود.

در صورتی که پوشاک طرح‌دار یا مدل‌دار بهتر است با جواهراتی ساده همراه شوند.

با صرف اندکی وقت و حوصله می‌توانید بهترین پوشش و جواهرات را توام نموده و زیبایی خود را دو چندان جلوه دهید.

کسب اطلاعات لازم درباره ی خرید اینترنتی نقره

  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی