zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


فراموش نکنید که پلاتین یا این که به عبارتی طلای سپید سفت خیس از طلای زردرنگ است و استمرار آن از طلای زردرنگ نیز بیشتر است . در‌حالتی که شما قصد دارید برای نامزدی تان یک رینگ زرد رنگ تعیین نمائید , ما به شما طلای ۱۴ تا ۱۸ عیار را سفارش میکنیم . هرچه عیار طلا جواهرات بیشتر باشد , زرد رنگ آن برجسته خیس البته استمرار و پایداری آن کمتر است و راحت خیس خم می گردد . عیار طلا و جواهرات نشان می‌دهد که چه اندازه از آلیاژ آن از طلا جواهرات تاسیس شده است و یا این که به لهجه دیگر این طلا و جواهرات چه قدر خالص است . اکثر زمان ها به طلای خالص , نقره , مس , نیکل و روی میافزایند . چنانچه طلا جواهرات ۲۴ عیار باشد صددرصد خالص است . 

● محافظت از زیورآلات طلا جواهرات 

محافظت از زیورآلات طلا جواهرات نیز دوچندان با اهمیت است . زیورآلات طلای خویش را از مواد شیمیایی نظیر محلول های شستشوی خانگی و آب ژاور و کلر به دور نگه دارید . خوب تر است هنگام انجام شغل های خانه , انگشتر و دست بند و رینگ تان را کنار بگذارید . با این عمل شما ساییدگی و خراشیدگی روزمره طلاهایتان را کاهش می دهید و نیز طلاهایتان درخشان خیس باقی خواهند ماند . خوب تر است هرمورد از زیورآلات طلای خویش را در یک باکس غیر وابسته محافظت فرمائید تا سلامت خیس باقی بمانند . 

  • ۹۶/۰۹/۱۴
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی