zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰


برق پرتاب کردن جواهرات نقره در یکسری قدم 


موادی که در زیر معرفی گردیده اند در کلیه منزل ها دردست است و به راحتی میتوانید با استفاده از آن‌ها جواهرات نقره ای براق داشته باشید . 


پودر اتومبیل لباسشویی 

یک کاسه میانگین را با ورق آلومینیوم بپوشانید و باطن آن را با آب داغ لبریز فرمایید . یک قاشق غذاخوری پودر لباس شویی را در آب حل فرمائید . نقره را به برهه زمانی یک دقیقه در آب قرار دهید و آنگاه شسته و کم آب نمائید . 


سس گوجه خارجی 

یه خرده از سس گوجه را بر روی حوله زده و آن را بر روی نصیب هایی از نقره که سیاه شده‌است می مالیم . در صورتی با این فعالیت نقره درخشان نشد قسمت های سیاه را به دوران 15 دقیقه با سس بپوشانید و بعد از آن با یک دست قابل انعطاف منزه کرده , شستشو داده و کم آب فرمائید . میتوانید برای نظافت کردن درزها از مسواک قابل انعطاف استفاده فرمایید . 

جواهرات نقره 

خرید اینترنتی نقره

جواهرات 


روش هایی برای تمیزکردن جواهرات نقره 



نشاسته ذرت 

خمیری از نشاسته ذرت و آب میتواند درخشش را به نقره های شما بازگرداند . این خمیر را با یک دست مرطوب بر روی نقره قرار دهید . مجال دهید تا کم آب شود و آن گاه با یک حوله چغل آن را منزه نمائید . 


ژل ضدعفونی کننده دست 

ژل آنتی باکتریال ضدعفونی کننده دست خیر صرفا با میکروب ها جنگ می نماید بلکه جلا دهنده ای فراوان خوب برای نقره است . تعدادی قطره از این ژل را بر روی پارچه نرمی ریخته و قسمت های سیاه شده نقره را با آن منزه نمایید . 


خمیردندان 

کمی خمیردندان را روی پارچه ای زده و بر قسمت های تیره نقره بکشید . بعد از آن بخش هایی که با خمیردندان پاک شده را منزه و کم آب فرمائید تا درخشش آن را با چشمان خویش مشاهده کنید . 


شیشه منزه کن 

شیشه تمیز کن را روی پارچه یا این که مسواکی اسپری کرده و از آن برای پاک کردن نقره استفاده نمایید . با این عمل نقره شما نظیر روز اولیه درخشان و براق خواهد شد . 


قابل انعطاف کننده گیسو 

همه مواد ذکر شده تا اینجا برای درخشان کردن نقره های تیره و سیاه شده به فعالیت برده می گردند . ولی برای جلوگیری از سیاه شدن نقره هم می‌توانید پاره ای قابل انعطاف کننده موی را بر روی نقره پاک مالیده و بگذارید کم آب شود . 



جواهرات 


همینطور بخوانید : کلیه مطالب و روش های مربوط به منزل تکانی 

جلوگیری از سیاه شدن نقره جات با گچ 


گچ 

برای درخشان ماندن نقره ها و جلوگیری از سیاه شدن آنان همینطور می‌توانید چندین خودکار گچ را در قفسه یا این که کشویی که آن‌ها‌را محافظت میکنید بگذارید . گچ ها رطوبت را به خویش جذب کرده و از سیاه شدن نقره ها جلوگیری می نمایند . 


موادی که در زیر معرفی گردیده اند در کلیه منزل ها در دست است و به راحتی میتوانید با استفاده از آن ها نقره هایی براق داشته باشید . 


پودر اتومبیل لباسشویی 

یک کاسه میانگین را با ورق آلومینیوم بپوشانید و داخل آن را با آب داغ مالامال نمایید . یک قاشق غذاخوری پودرلباسشویی را در آب حل نمائید . نقره را به مقطع یک دقیقه در آب قرار دهید و آن‌گاه شسته و کم آب فرمائید .

  • ۹۶/۰۸/۲۰
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی