zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره

نقره خالص فلزی درخشان و نسبتا قابل انعطاف است که تا میزان ای دشوار خیس از طلاست . زمانیکه این فلز پرداخت شود , دارنده درخشندگی میشود و میتواند 95 % از فروغ و روشنایی تابیده به خویش را رفلکس کند . این عنصر دربین تمامی فلزات , جایگاه شایسته ترین رسانا در مسئله گرما و الکتریسیته را دارا است و در موضوع اقتدار چکش خواری و مفتول شوندگی دارنده سکو دوم بعد از طلا جواهرات است . چگالی نقره 10 . 5 برابر آب است , بصورتیکه یک متر مکعب از آن دارنده وزن 10500 کیلوگرم هست . نقره در 961 مرتبه سانتیگراد ذوب شده و نزدیک به 2200 سکو سانتیگراد می‌جوشد . 

طلا جواهرات و نقره نظیر محلولهای حقیقی وواقعی میتوانند در هر نسبتی با یکدیگر ادغام شده و آلیاژ تشکیل دهند . کیفیت نقره و یا این که بعبارت خوب تر عیار آن بر حسب تعداد نصیب نقره خالص در 1000 نصیب ترکیب فلزات ابلاغ میگردد و بطور معمول نقره تجاری دارنده عیار 999 است . 


تصویر 

خاصیت شیمیایی نقره 

هر چند نقره از لحاظ شیمیایی دربین فلزات محجوب فلزی زیاد عکس العمل پذیر تلقی میگردد , لیکن می بایست دقت داشت که در مقایسه با بقیه عنصرها از رتبه برخورد پذیری قابل ملاحظه‌ای برخوردار نیست . این عنصر به سادگی اکسیده شدن آهن اکسید نمیشود , لیکن با گوگرد و هیدروژن سولفید برخورد داشته و تشکیل به عبارتی تیرگی آشنا را میدهد که در نقره‌هایتان مراعات می کنید . 

برای رفع این نقیصه می‌توان آبکاری نقره را با امداد رودیم به انجام رسانیده و از وقوع تیرگی متبوع پیشگیری نمود همینطور با استفاده از کرم ( Cream ) یا این که پولیش نقره می‌توان لایه تیره مضاعف ظرافت را که نقره در ادغام با گوگرد به‌وجود آورده است را زدوده و آن را مجددا درخشان نمود . از سوی دیگر این تیرگی را می‌توان از حیث شیمیایی توسط حرارت دادن ظرف متبوع در محلوا رقیقی از کلرید سدیم و کربنات هیدروژن سدیم یا این که قرار دادن نصیب تیره در تماس با فلزی فعالتر نظیر آلومینیوم که میتواند با گوگرد مخلوط شود و مجددا فلز را به شرایط نخستین برگرداند , از بین پیروزی . 

نقره نمی‌تواند با اسیدهای غیر اکسیدکننده مثل اسیدهای کلریدریک و سولفوریک یا این که بازهای حاذق مثل هیدروکسید سدیم عکس العمل کند , لیکن اسیدهای اکسنده نظیر اسید نیتریک یا این که اسید سولفوریک غلیظ آن را در خویش حل کرده و یون یک مثبت نقره ( + 

Ag ) را تشکیل می دهند . این یون که در همه ترکیبات بی آلایش و محلول نقره موجود است , نسبتاً بصورت معمولی ای با استفاده از عوامل احیا کننده آلی نظیر آنچه در آئینه های نقره ای مراعات می گردد , به فلز آزاد احیا می گردد . برای آبکاری نقره حتمی است یونهای کمپلکس نقره احیا شود . یون ( + 

Ag ) بی‌رنگ است , لیکن تنی چند از ترکیبات نقره بدلیل نفوذ بقیه اجزای تشکیل دهنده ساختمانی رنگینند . بایستی دقت داشت که اکسیژن در‌حد حیرت انگیزی در نقطه ذوب نقره به میزان 20 نصیب حجمی از اکسیژن در یک بخش حجمی نقره حل می گردد . بعداز سرد کردن مایع متبوع هم اکسیژن به میزان 75 % نصیب ( از لحاظ حجمی ) در نقره باقی میماند . 

  • ۹۶/۰۸/۰۸
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی