zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

راضیه علیرضایی روز شنبه در اذعان کرد و گو با خبر نگار ایرنا افزود: تا به امروز ۲۹ پروانه استفاده برداری در موضوع چرم سبک و سنگین با گنجایش ایجاد ۳۶ میلیون فوت مربع در خراسان رضوی صادر گردیده می باشد . 

وی ادامه داد: این تعداد واحدهای صنعتی ۸۹۲ نفر اشتغال ایجاد کرده اند که بر شالوده ظرفیت پروانه های صادره ۲۲٫۵ درصد از ظرفیت ساخت چرم کشور را مشتمل بر می شود . 



مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هم هم اکنون از این تعداد واحد ۱۳ واحد در شهرک صنعتی چرمشهر مشهد با گنجایش ایجاد ۲۷ میلیون فوت مربع در اکنون کار و بقیه غیرفعال هستند . 

وی افزود: در وضعیت فعلی اقتصادی واحدهای صنعتی فعال هم با اعتنا به سکون بازار در داخل و رکود بازار صادراتی چرم با ظرفیت پایینی درگیر به عمل میباشند . 




علیرضایی ادامه داد: در مورد مصنوعات چرمی یک واحد والا صنعتی ایجاد کل زنجیره چرم از ابتدا تا نقطه پایان با اسم چرم مشهد و واحد صنعتی بزرگ دیگری که تولیدکننده مصنوعات چرمی هست با اسم چرمیران در شهرک چرمشهر سرگرم فعالیت هستند . همینطور طرحهای جدیدی هم بوسیله چرمسازان تعالی خراسان در دست مبادرت هست . 

چرم سبک چرمی میباشد که از پوست گوسفند، بز، بزغاله و بره به دست می آید و نازک و سبک میباشد و از آن بیشتر برای دوخت لباس، کلاه، دستکش و کفی کفش استفاده می شود . 

چرم سنگین از پوست گاو، گاومیش، گوساله، اسب، شتر، سوسمار به دست می آید و ویژگی دارای اهمیت اش استحکام و مقاومت می باشد و برای زیره و رویکرد کفش، پوتین و کت استفاده می شود

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی