zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

قدمت حلقه ازدواج به بازه زمانی های خیلی به دور گشوده می گردد . مصریان باستان سومین سلسله از پادشاهی دیر باز در 2800 سال قبل از میلاد، نزدیک به 5 هزار سال قبل، از رینگ در پای کوبی وصلت خویش استعمال می کردند .رینگ 
نامزدی 
برای این سوال که رینگ نامزدی یا این که حلقه وصلت راباید در کدام دست انداخت جواب از پیش تعیین شده ای وجود ندارد . انتخاب شما بسته به فرهنگ، مذهب و جایی که معاش می کنید و یا این که حتی اینکه چپ دست یا این که راست دست باشید می تواند متعدد باشد . 

 

 
 
 

حلقه 
نامزدی 
ترسیم 
و رسوم جذاب رینگ نامزدی 
انگشتر 
نامزدی در جامعه ها مختلف اولین باررومی ها بودند که حلقه را در انگشت چهارم دست چپ انداختند، چون آنان باور داشتند که این انگشت مقدمه رگ علاقه است؛ رگی که به قلب منتهی می شود . 
جمع ای معتقدند این انگشت به برهان این ترسیم دیرین بر دیگر انگشتان ترجیح داده می شود که انگشت اول (شست) را به نام پدر، انگشت دوم به نام پسر و انگشت سوم را به اسم روح القدس نام گذاری کرده اند . به این ترتیب داماد پس از این که سه انگشت را نام موفقیت و از آن ها گذر کرد حلقه را به دست عروس می اندازد . 

این واقعیت هم وجود دارااست که فلز کم استقامت خیس در انگشت و دستی قرار بگیرد که کمتر از دیگر انگشتان به کار گیری و کمتر دچار صدمه و زخم می شود . 
اما رسم کشورهای اروپای مجموعه کشور ها ای، پرت کردن حلقه به دست راست می‌باشد . البته یک استثنای تاریخی در نظام های سلطنتی این ناحیه وجود داشت که اشراف زاده ها حلقه را در دست چپ می انداختند . در بعضی از کشورهای آمریکای جنوبیهم چون آرژانتین، زن و مرد هر کدام از یک حلقه به کار گیری می نمایند و این حلقه ها معمولاً خیلی مشابه دیگر رینگ های عروسی است، با این تفاوت که به جای طلا از نقره ساخته می شود . 

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی