zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

گوشواره ها علاوه بر این که نقشی تکمیل کننده در ظاهر واستایل فرد دارند بلکه اعتنا دیگر افراد را به سوی چهره و موهای وی می کشانند . 
در هنگام خرید گوشواره اندازه موهای خویش را در حیث داشته باشید طول موهای شما معین می نماید که چه دسته گوشواره ای برای شما مطلوب می باشد . اعتنا داشته باشید که دایره انتخاب برای اشخاصی که موهای کوتاه دارا‌هستند متنوع خیس و هیجان انگیزتر خواهد بود . 
گوشواره و موهای کوتاه موهای کوتاهی که به واسطه آن لاله گوش و گردن واضح هست بیشترین بهره را از گوشواره می پیروزی و فرد را کار کشته می سازد تا هر گونه گوشواره با هر سایزی را برای خود تعیین کند . 

 
درخشش الماس دکمه ای ، یاقوت و سنگ های تراش خورده بر گوشهای شما قابل تحسین خواهد بود . همچنین به فعالیت گیری از گوشواره های خوشه ای نیز فارغ از نگرانی از بابت نداشتن موهای بلند ، می تواند در کنار گردن شما ظواهر خوشگل و جامعی تولید نماید . 
گوشواره برای موهای بلند موهای بلندی که به فیس آبشار بر شیوه گوشهای می افتد براحتی میتواند گوشواره های گل گوش و توپی رخ را مخفی سازد . برای موهای بلند گزینش گوشواره های بزرگتر و بلندتر شانس بیشتری برای چشم شدن دارند . شکلهای کشیده مانند بیضی و مستطیل هماهنگی بیشتری با موهای بلند دارند . 
آیا گوشواره های رینگ ای مناسب اند تعیین رینگ های گران قدر طلایی یا این که نقره ای در برابر آرایش و پیرایش موها و فیس رخ می تواند معضل برانگیز باشد . گوشواره های رینگ ای به ظواهر شما وزن و صورت شما را گردتر نشان خواهد اعطا کرد . در حالتی که صورتی کشیده و موهای بلند دارید ، گوشواره های رینگ ای می توانند آن را متوازن و مناسب جلوه دهند . 

  • ۹۷/۰۹/۱۶
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی