zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

استیل های ضد زنگ هنگامی ضد زنگ باقی می نظیر که دست‌کم مشتمل بر 10 .5 درصد کروم باشند . این به عبارتی عنصری می‌باشد که با اکسیژن جانور رد هوا واکنش نشان داده و به میزان کافی قدرتمند می‌باشد تا لایه سطحی استیل را از زنک زدگی حفظ کند . 



شاید شما هم عدد 18 .8 را بر روی بعضی از تولیدات استیل مشاهده کرده باشید .عدد اولیه نشان دهنده درصد کروم جان دار در استیل که دربرگیرنده 18 درصد و عدد دوم اشاره به نیکل جانور در آن دارد که مشتمل بر 8 درصد می‌باشد . همچنین عدد 18 .10 نشان دهنده ی 18 درصد کروم و 10 درصد نیکل می باشد مه مقاومت در برابر خوردگی برای استیل را بالا می موفقیت . 

گوشواره

استیل های ضدزنگ خصوصی 300 ( که حاوی نیکل می باشند) خواص مغناطیسی ندارند ولی خصوصی 400 (که مشتمل بر نیکل و کروم میباشند) خاصیت مغناطیسی دارا هستند . 



بر روی اکثر محصول ها استیل تارنما ملورا عدد 316 حک گردیده که نشان دهنده ی خصوصیت ضد حساسیت بودن آنهاست . استیل در سال های اخیر با فرآیند رو به رشدی در صنعت جواهر سازی موضوع استعمال قرار گرفته میباشد که مزیت دارای اهمیت آن مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد که از زنگ زدن آن پرهیز می کند، مقاومت مناسب در مواجه با دمای بالا ، طول عمر بالا، درخشندگی و حفظ سهل وآسان نیز از دیگر ویژگی های برجسته این فلز به شمار می آید . 

  • ۹۷/۰۷/۰۴
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی