zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

رنگ های هماهنگ:

کسانی تمیز، مسئولیت پذیر و منظم جواهراتی را گزینش می نمایند که همیشه ست و هماهنگ باشند . گوشواره


آن ها گردن آویز طلا و جواهرات را با گوشواره های هماهنگ می پوشند و در حالتی که دستبندی نقره استعمال می کنند، کفش خود را با آن ست می نمایند . 


این اشخاص غالباً صاحب خانه فوق العاده ای هستند و دیگرافراد از هم سخن شدن با آنان لذت می برند . 

رهروان 

ترندها در صنعت مد: 

این اشخاص غالباً در انتخاب جواهرات ذائقه ای متفاوت دارند و بیرون از استانداردهای تعریف گردیده دارا هستند ، شما می توانید آن ها را در مغازه های آنتیک فروشی درحالی که در جستجوی زیورآلاتی هستند که نامشان برو روی آن‌ها حک شده بیابید و خیلی به اسم برندها دقت ندارند . 



بشور 

و بپوش: 

این اشخاص عموماً دارای معاش مالامال جنب و جوش و فعالی هستند و زیورآلات آن‌ها هم می بایست با سبک زندگی ورزشکاری و پر انرژی آن‌ها هماهنگ باشد . 


آنان می خواهند سوای صرف لحاظ از لذت های سبک زندگیشان ، خوشگل باشند . 



فاکتور حیاتی که باید در حیث گرفت ، گونه موقعیتی هست که آن ها در آن قرار دارا‌هستند برای مثال در یک گفتمان کاری ترجیح می دهند تا از گوشواره های مروارید و آویزهای کوچک استعمال کنند . 


در‌صورتی‌که از زنجیر به کار گیری کنند، از زنجیرهای نازک و بدون آویز به کارگیری می کنند تا ظاهری محافظه کارانه خیس داشته باشند اما در نظر بگیرید که زیورآلات محافظه کارانه همیشه منتخب از یک باکس جواهرات حرفه ای می‌باشد درحالیکه زیورآلات هنری اکثر برای جلب توجه و تقدیر دیگر افراد . 


  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی