zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

نقره به خودی خود سمی نمی باشد اما نمک های آن سمی بوده و ممکن می‌باشد سرطان زا هم باشند . ترکیباتی که دربردارنده نقره میباشند می توانند جذب سیستم گردش خون شده و در بافت های تن موقعیت Argyria تولید کنند که موجب به وجود داخل شدن رنگدانه های خاکستری در پوست و می شود که در صورتی‌که چه تأثیری بر سلامتی نداد البته سبب ساز بد قیافه شدن پوست می شود . این عنصر هیچگونه نقش بیولوژیکی در زندگی انسان ندارد . 

زیورآلات

نقره 

هنوز بر راز تاثیرات نقره بر تن درستی بحث وجود داراست . نقره خواص میکروب کشی دارد و ارگانیسم های میکروبی را می کشد البته بر روی مدل های پیچیده تر معاش تأثیری ندارد . Hippocrates که بابا طبی نوین می باشد متن است که نقره فوایدی داراست و دارنده خواص ضد بیماری می باشد . دسته های مختلفی از ترکیبات نقره به چهره دارو برای بیماری های گوناگونی فروخته می شوند . با این وجود هیچگونه مطالعه طبی در این خصوص وجود ندارد که خواص درمانی استعمال از نقره را به تیتر یک آنتی بیوتیک به اثبات رساند . هزم ترکیبات نقره ممکن میباشد به Argyria بیانجامد . 


نقره 

ترکیبات نقره در سرعت دادن به درمان بیمارانی که دچار سوختگی گردیده اند استعمال می شود و بر طبق حیث پزشک Robert O . Becker این ترکیبات می توانند در درمان استخوان ها نیز اثر گذار باشد . 


نقره به یار مس به تیتر برهان منزه کننده Algae به وسیله عمل الکترولیز در استخر های شنای ایالات متحده به کار می رود . مس در پیش‌روی Algae فعال می‌باشد و نقره در برابر باکتری ها فعال هست که به یاد این فعالیت در جذب اکسیژن باکتری ها در نقطه تماس دی اکسید می شوند . بعضی از استخرهای شنا از نقره به عامل معضلات ناشی از کدر شدن آب استعمال نمی کنند و به جای آن در مس و روی استفاده می گیرند . 


تولید 

مکزیک اصلی ترین ایجاد کننده نقره می‌باشد . بر اساس وزیر اقتصاد مکزیک این مملکت در سال 2000 2747 بدن نقره وارد کرده می باشد که 15% تولید هر ساله نقره دنیا می باشد . 

  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی