zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰


دیدنی می‌باشد بدانید که در یک زمان وقتی کوتاه، در مرزوبوم مصر، ارزش نقره بالاتر از طلا بود . 


رقیب نقره

طلاست و در جایگاه پس از آن قرار دارد 

آن گاه از طلا، نقره چکش خوارترین فلز ارگانیک محسوب می شود که فراوان انعطاف پذیر بوده و می بضاعت آن را به اشکال متفاوت تغییر تحول بخشید . یک اونس (۲۸٫۳ گرم) نقره را می بضاعت به یک سیم به بلندی ۲٫۵ متر تبدیل کرد . 


خدایان 

نقره 


نلسون بانکر هانت و هربرت هانت در سال ۱۹۷۹ میلادی توانستند قیمت نقره را ارتقاء داده و آن را به ۴۹٫۴۵ دلار برای هر اونس برسانند . این ارتقاء قیمت در برهه زمانی یاد شده، برابر با ۷۰۰ درصد رویش ناگهانی در یک روز بود . در هم اکنون حاضر گمانه زنی می گردد که حدود یک سوم نقره دنیا در مالکیت این دو نفر قرار دارااست . 


پنج 

شنبه نقره ای 

10 


در روز ۵ شنبه در ۲۷ مارس سال ۱۹۸۰، ارزش نقره به ناگهان سقوط کرد و این نزول قیمت به حدی رسید که وحشت عمومی در میان سرمایه گذاران ایجاد کرده و این تغییر و تحول حتی در دیگر کالاها نیز تاثیر منفی گذاشت . به همین خاطر، این روز را در تاریخ به عنوان «۵ شنبه نقره ای» تصویب کرده اند . 


استعمال 

از نقره در شیشه های ماشین 

11 


از آنجا که نقره یکی از شایسته ترین فلزهای رسانای گرماست از آن برای خطوطی که در شیشه های عقب خودرو می بینید، استعمال می شود . نقش این خطوط گرم کردن شیشه در روزهای سرد زمستانی میباشد تا از یخ زدن آن پیشگیری نماید . 

  • ۹۷/۰۴/۰۹
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی