zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰



در کتاب Genesis به فلز نقره اشاره گردیده میباشد و در تپه های سرباره در آسیای صغیر و جزایر دریای اژه یافت شده می باشد که نقره از سرب قطع گردیده و به هزاره چهارم قبل از میلاد اشاره می کند . 



نیم ست

نقره با عمر هزاران ساله به چهره وسایل تزئینی و ظروف آشپزخانه، هدف ها تجاری(صنعتی) و در سیستم های پولی استعمال می شود . فلز نقره به عنوان دومین فلز قیمتی آنگاه از طلا جواهرات از گذشته بدور مدنظر بوده است . 


وابستگی به اقمار سبب گردیده میباشد که فلز نقره توسط کیمیاگران به اسم Luna شناخته شود . سیمبل کیمیاگری برای نقره یک نیمه ماه می‌باشد که بخش نیمه هلالی ماه به سمت چپ می‌باشد . هرچند دو عنصر نقره و جیوه از نظر شیمیایی بهم ارتباطی ندارند ولیکن برخی تصور می نمایند که فلز جیوه نوعی نقره میباشد . 


نقره آبی(Watery) به نام Hydrargyrum نامیده می شود و کلمه و واژه Quick Silver (جیوه) این مطلب را ثابت می نماید . در نسب شناسی، رنگ سفید اشاره به نقره نپخته می کند و جیوه ظاهری شبیه نقره دارااست . اروپائی ها مقادیر عظیم نقره را در Zacatacas‌، مکزیک و Potosi یافتند که با یک زمان تورم در اروپا ابتدا شده می‌باشد . Rio de la plata‌ بعد از آن از کشف نقره (که در اسپانیایی Plata می گویند)، به نام Argentina نامیده شد . 

  • ۹۷/۰۲/۲۷
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی