zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰


ست نقره

بازار فروش نقره بسیار داغ هست . طبق ارزیابی National Jeweler/Nielsen ، بیشتر خرده فروشان طلا جواهرات و جواهر اذعان داشته اند که فروش جواهرات نقره از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ ارتقا یافته و متوسط این افزایش ۱۹% بود . 


طبق گزارش JCK ، چاپ نوامبر ۲۰۱۲، یک عدد از دلایل فروش در اکنون افزایش نقره این است که این فلز نگاه مردان را به خود جلب می نماید . آن‌ها تمایل متعددی برای دکمه سردست های نقره، گیره پول دارا‌هستند . این فلز مقرون به صرفه خیس از طلا جواهرات و پلاتین می باشد که همین قضیه هم برای مصرف کنندگان جاذبه دارد . اما این صرفا قابل تهیه بودن نقره نمیباشد که موجبات محبوبیت این فلز را مهیا کرده می‌باشد . به عنوان یک عدد از سه فلز اصیل (طلا، پلاتین و نقره) نقره دارای اعتبار می باشد . درضمن نقره سفیدترین و براق ترین فلز در فی مابین تمام فلزات میباشد که به آن درخشش بی بدیلی می بخشد . 

نیم ست نقره



فلزکاران، نقره را به عامل خصوصیت های خوب فعالیت با آنها، دوست دارند: نقره قابل انعطاف است، به راحتی خم شده و به اشکال نو تبدیل می شود و در آن شرایط باقی می ماند . این فلز بسیار نیز قوی بوده و می تواند ضربات و کوبش هایی که با به کارگیری مکرر به‌وجود می آید را تحمل کند . 


بیشترین نقره در مکزیک (Mexico) ، پرو (Peru ) ، چین (China) و شیلی (Chile) استخراج می گردد . آلیاژها می بایست حداقل ۹۲٫۵% نقره خالص داشته باشند تا در ایالات متحده “نقره” نامیده شوند . معمولا آلیاژ دیگر مس است . 




طراحان معاصر نظیر دیوید یورمان (David Yurman) و مایکل گود (Michael Good) به تست این فلز ادامه دادند که به ایجاد طرح های نو باعث گردیده میباشد . بدین ترتیب با وجود این که نقره منشأ تاریخی دارااست – این فلز جزء مواد بکار رفته در نشان های سلطنتی پرویی(Peruvian) و تاج های پادشاهی ادواردی (Edwardian) است – هنوز نیز یک فلز دوچندان امروزی می باشد . این فلز در ارتفاع بازه زمانی ویکتوریایی با قیمت تر از پلاتین بود و فلز انتخابی برای ایجاد تاج پادشاهی برای تسلط محسوب می شد . قابل ذکر است که نقره استرلینگ به طور فزاینده ای در جواهرات به کار گیری می شود . 

  • ۹۷/۰۲/۲۲
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی