zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰


فواید تندستی پوشیدن جواهرات نقره!از زمان آغاز فرهنگ مردمان از نقره به دلیل نیروی خارق العاده اش استفاده می کردند . مردمان دانا دعاهایشان را بر سنگ ها یا این که پلاک های نقره برای رساندن پیامی کار کشته به دیگر جهانیان حکاکی می کردند . 


جواهرات نقره دوچندان دیدنی , بلکه بسیارسلامتی بخش نیز می‌باشند . آیا شما به مقدار کافی در رابطه این که تن مان به چه میزان به نقره نیاز دارااست می دانید؟ نقره یک عنصر دوچندان حساس برای متعادل کردن دیگر عنصرها در تن ماست . نقره رگ های خونی ما‌را مرتجع نگه میدارد . نقره برای بهبودی و تکوین استخوان , فرم دهی و ترمیم پوست حقیقتا اصلی است . 

فراوان عالی است که جواهرات نقره را با جامه هایی که به رنگ پاییزی میباشند پوشیده شوند . رنگ های زردرنگ و بژ که آرم نزدیک بودن فرارسیدن فصل‌زمستان می باشند , که مدام بعد فصل بهار را به ارمغان می‌آورد . همینطور عملکرد نمائید که مدال های نقره را با تیشرت مشکی یا این که هر تاپ تیره ای بپوشید . 

از زمان آغاز فرهنگ و تمدن مردمان از نقره به دلیل نیروی خارق العاده اش استفاده می کردند . مردمان دانا دعاهایشان را بر سنگ ها یا این که پلاک های نقره برای رساندن پیامی توانمند به دیگر جهانیان حکاکی می کردند . آیا اعتقاد و باور پذیر است که نقره جریان انرژی از خویش بر انگیزد؟ , براین اساس وقتی که جواهرات نقره روی تن می باشند – امداد می نمایند که انرژی بیشتری انباشته شود . همینطور به لحاظ می‌رسد نقره به اجتناب از رغبت های کسالت آور امداد می نماید و درنتیجه پوشیدن نقره شاید شما حس طراوت و نیرومندی نمایید . نقره به شما امداد می نماید که ذهن ها خویش را متمرکز نمائید . 

همان گونه که شما احتمال دارد پیش از این خوانده باشید - نقره از روش پوست جذب می‌شود و اثر التیام درد داراست , به همین بهانه دستبندهای نقره خیلی دوستداشتنی میباشند . این یک افسانه شهری نیست - دارنده مسئله و مدارک پزشکی از میهن های شرقی است , جاییکه مردمان چیزهای متعددی از قبلی می‌دانند . امروزه داده ها در صورتیکه بها تجاری بزرگی نداشته باشند به تدریج ناپدید می‌شوند . ولی مرزوبوم های شرقی حقایق تاریخی جامع را مراقبت و حراست می نمایند . براین اساس در سخن کردن با خانمی از شرق – تاییدیه ای وجود داشت که جواهرات نقره تاثیر متعددی بر مردمان دچار به آرتروز دارا‌هستند . نقره ( علی الخصوص جواهرات مغناطیسی ) تحت عنوان ارتقاء گردش خون و کاهش درد ماهیچه‌ها شناخته شده‌است . اکثری از مردمی که از آرتروز سختی می‌برند منزل را سوای دستبند نقره ترک نخواهند کرد . 

در کنار دستبند های نقره شما میتوانید مدال نقره و گوشواره های نقره نیز پیدا فرمایید . بخش اعظمی ازآن ها به روش شگفت آوری خوشگل و ارزان میباشند , چون نقره فلز گران قیمتی نیست . برخلاف قیمت دلاری آن – دوچندان برای تن درستی مان گرانبها است . 

با پوشیدن جواهرات نقره شاید شما متوجه لکه های سبز رنگ بر روی پوستتان در محل تماس با نقره گردید . نترسید , انواع ندارد , این در یک یا این که دو روز وقوع خواهد یافت - نقره جدید وارد بدنتان شده‌است . این واقعه معمولا در روزهای گرم فیس می‌دهد . در‌حالتی که میخواهید آن را برطرف فرمائید - درون دستبند نقره لاک درخشان کننده ناخن بمالید , البته همان گونه که شاید عالم باشید این فعالیت از فواید تن درستی نقره نیز جلوگیری می نماید . هیچ ضرری برای این لکه ها شناخته نشده است . سفارش هایی موجود است که زمانی خواب می‌باشید جواهرات نقره را بپوشید , که زمان استراحت و به تندرستی وصال بدنتان است , بدین روش شما میتوانید اثرات آن را صبح بشویید . 

جواهرات نقره , نظیر فلزات شناخته شده دیگر در حین زمان کدر میشوند . برای پاک کردن جواهرات تشکیل شده از نقره , تنها آن را در محلول کوچکی از لیمو یا این که آبلیمو با نمک آمیخته شده بگذارید , مثل یک نو ساز خواهد درخشید . متناوبا شما می‌توانید آن را در باکس جواهرات نقره نگه دارید . از مجاورت مداوم با هوا که منجر کدر شدن جواهرات نقره میگردد جلوگیری نمایید . 

در صورتیکه شما هنوز قانع نشده اید که دستبندهای نقره یک چاره دوچندان عالی برای امداد به تندستی تان است - خب - به نزدیک ترین داروخانه بروید و به خرید قرص ادامه دهید تا به رویش صنعت داروسازی و فروش بیشتر به شما امداد

  • ۹۷/۰۲/۰۸
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی