zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

فهمیدن سایز انگشتر خیلی راحته!

دانستن سایز انگشتر به خصوص برای خرید های آنلاین زیورآلاتی مثل انگشتر، ست و نیم ست، یکی از فاکتورهای لازم ثبت سفارش است . خب، اگر سایز انگشتر خود را نمی دانید، لازم نیست نگران باشید. چرا که با به کار بردن روش‌هایی بسیار ساده، می‌توانید سایز انگشتان خود را تعیین کرده و انگشتر دلخواه خود را به دست نمائید.

  1. استفاده از نخ دندان:

برای این کاربه یک قطعه نخ دندان، یک قیچی و یک خط کش نیاز دارید! ویژگی خاص نخ دندان این است که به سادگی کشیده نشده و اندازه‌ی آن تغییر نمی‌کند. واضح است که به جای نخ دندان می‌توانید از هر نوع نخ دیگری که قابلیت کشسانی نداشته باشد استفاده نمائید.

فهمیدن سایز انگشتر

کافی است قطعه‌ی مناسبی از آن را بریده و دور مفصل انگشت مورد نظر خود بپیچید. دقت کنید که حلقه‌ی ایجاد شده، خیلی آزاد یا خیلی محکم نباشد.

حالا لازم است که نقطه‌ی تلاقی سر نخ با میانه‌ی آن را پیدا کرده و نخ را از همان جا برش دهید.

حالا کافی است که قطعه‌ی نخ به دست آمده را با دقت روی خط کش قرار داده و سایز انگشت خود را به دست آورید.

  1. استفاده از نوار کاغذی:

در این روش به یک برگ کاغذ، یک قیچی، یک ماژیک و یک خط کش نیاز دارید. کافی است با استفاده از کاغذ و قیچی یک نوار کاغذی باریک درست کرده و آن را دور بزرگ‌ترین بخش انگشت مورد نظر خود بپیچید. منظور از بزرگ‌ترین بخش، همان مفصل انگشتان است.

حال، محل تلاقی سر نوار کاغذی و بخش میانی کاغذ را مشخص کرده و با ماژیک علامت بزنید. قسمت اضافی آن را بریده و کاغذ به دست آمده را با خط کش اندازه بگیرید.

نکته: دقت کنید که لازم است تعیین سایز انگشتری از محل مفصل آن انجام گیرد. زیرا در غیر این صورت، انگشتر خریداری شده برای انگشت شما کوچک خواهد بود.

نکته‌ی دیگر: نخ و کاغذ پیچیده شده به دور مفصل انگشت شما نباید خیلی آزاد یا خیلی محکم باشد.

اگر ست نقره ای که در فروشگاه اینترنتی نوزده انتخاب کرده اید شامل انگشتر است، لطفا قبل از نهایی کردن سفارش این محصول، پس از خواندن راهنمای بالا، سایز آن را به میلیمتر در قسمت توضیحات سفارش در صفحه تسویه بنویسید یا اگر سایز انگشتر خود را می دانید در قسمت توضیحات درج کنید.

مشاهده زیورآلات و نقره جات در فروشگاه اینترنتی نوزدده

  • ۹۶/۱۲/۲۳
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی