zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

نقره

در قبل از کلمه و واژه سیم برای نقره استفاده میشد . پژوهش ها محققان نشان داده است که استفاده از تزئینات نقره در معالجه بیماری‌های جسمی و کم عقل اثرگذار است . نقره خواص آهسته چکیده برای تن دارااست به همین علت در طب سوزنی شرق از سوزن‌هایی از جنس نقره برای معالجه بیماران استفاده می گردد . محققان به اشخاصی که از عصبانیت و تندخویی سختی میبرند پیشنهاد می کنند که از نقره استفاده نمایند . 


نقره یکی‌از فلزات گرانبهاست که عنصری شیمیایی آن Ag میباشد . 

این فلز سفیدرنگ و درخشان است و دارنده میزان بالایی از رسانایی گرمایی و رسانایی الکتریکی است به همین علت در صنعت کاربرد بالایی داراست . از سایر کاربردهای آن ساخت جواهرات و اثاثیه دکوری است . 

در پیشین از واژه و کلمه سیم برای نقره استفاده میشد . پژوهش ها محققان نشان داده است که استفاده از تزئینات نقره در معالجه بیماری‌های جسمی و خل وچل موءثر است . نقره خواص آهسته گوشه ای برای تن دارااست به همین جهت در طب سوزنی شرق از سوزن‌هایی از جنس نقره برای معالجه بیماران استفاده می گردد . پژوهشگران به اشخاصی که از عصبانیت و تندخویی مشقت میبرند توصیه میکنند که از نقره استفاده نمایند . 

وسیع ترین آفریننده نقره در عالم مرزو بوم مکزیک میباشد و کشورهای پرو و چین بعداز آن قرار میگیرند . 

خاصیت درمانی نقره : 


خواص زیاد حیاتی نقره خواص میکروب کشی آن است به همین علت است که آبی‌رنگ جان دار در ظرف نقره هیچ گاه آلوده و کثیف نبوده و همواره سوای باکتری میباشد . این مورد نیز به دلیل وجود یون‌های نقره در باطن آب است . 

از سایر فواید اثرگذار نقره می‌توان به معالجه ناراحتی‌های مرتبط با اختلالات گوارشی اشاره نمود . همینطور به تن امداد می نماید تا طعام را به راحتی هضم نماید . از نقره برای معالجه لاغری , سوزش قلب و مشکلات کیسه صفرا هم استفاده می شود . 

روایات و احادیث شرعی : 


رسول ( ص ) و امامان معصوم هم از نقره استفاده می کردند . 

و همینطور امیر المومنین علی ( ع ) میفرمایند : به جز انگشتری نقره چیز دیگری در دست نکنید .

  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی