zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

دستگاه تصفیه آب

تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی عرضه شده در فروشگاه آب کالا از روش RO جهت تصفیه آب استفاده می کنند. فشار فیلترها در روش RO یا اسمز معکوس باعث می شود تمام ذرات، گل و لای، باکتری ها و حتی هر ناخالصی غیرحلال که از مولکول های آب هم کوچکتر هستند را کاملا از بین می برد.


اسمز معکوس (RO) به طور واقعی تکنولوژی برتر تصفیه آب است.


در سیستم اسمز معکوس غشاء (ممبرین) مهمترین و حساس ترین قسمت دستگاه می باشد زیرا فشار عملیاتی مورد نیاز ارتباط مستقیم با ضخامت غشاء و قطر سوراخ های آن دارد و همچنین غشاء به علت تماس مداوم با مواد شیمیایی افزوده شده به آب بایستی مقاوم بوده و با مواد بازدارنده و ضد رسوب گذار و آفت کش ها واکنش ندهد. دستگاه های تصفیه آب RO تا 95% از آلودگی های آب را از بین می برند.


دستگاه تصفیه آب


همانطور که در شکل مشاهده می شود دستگاه های تصفیه آب خانگی استاندارد قادر به جداسازی طیف وسیعی از املاح و ناخالصی ها می باشند که در جدول زیر نشان داده شده است.


 


محدوده یونی


محدوده


مولکولی


محدوده مولکولی


بزرگ


محدوده ذرات


ریز


محدوده ذرات


معمولی


محدوده ذرات


بزرگ


0.001


تا


0.0001


 0.01


1 - 0.1


10 - 1


100 - 10


1000 - 100


فلزات سنگین


اشعه اتمی


ویروس


آنزیم


آفت کش


آزبست


رنگدانه


مخمر


باکتری


دانه صمغ


مو و پرز حیوانات


شن و ماسه


گل و لای


 

 


فیلترهای هر مرحله از دستگاه تصفیه آب چه املاحی را حذف می نمایند.


فیلتر مرحله اول- فیلتر پلی پروپیلن الیافی(PP): جهت حذف گل ولای، شن و ماسه، و سایر آلاینده ها


فیلتر مرحله دوم- فیلتر کربن پودری: جهت حذف کلر و آفات گیاهی و همچنین ترکیبات آلی، رنگ، طعم و بوی نامطلوب و رادیکال های آزاد آب


فیلتر مرحله سوم- فیلتر کربن بلاک: این فیلتر به جهت تکمیل عملکرد فیلتر مرحله دوم بکار برده می شود


فیلتر مرحله چهارم- فیلتر ممبران: این فیلتر یک فیلتر غشایی است که از میان منافذ 0.0001 میکرونی قابلیت حذف عناصر آلوده شامل نیترات، فلزات سنگین و مضر، میکروب ها و باکتری های محلول در آب و سایر عناصر شیمیایی مضر را دارد.


فیلتر مرحله پنجم – فیلتر پست کربن: این فیلتر از پوسته نارگیل تهیه شده که خاصیت خوراکی داشته و برای از بین بردن بوی آب و بهبود طعم آب کاربرد دارد


فیلتر مرحله ششم – فیلتر مواد معدنی زرد (مینرال): فیلتر بیو سرامیک مواد معدنی جهت تنظیم pH و بهبود کیفیت طعم و مزه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی کاربرد دارد.


 

  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی