zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


نقره در اکثر وقت ها مصارفش با یک یا این که تعدادی فلز , آلیاژ شده و بدان صورت مصرف میگردد . مهم ترین مصرف این فلز در ضرب سکه است نقره همینطور دارنده مصارف معروفی در قضیه جواهر سازی و ظروف نقره و هم آب نقره است . 

به دلیل ناپایداری علیه اسیدهایی غیر اکسنده به طور بوته و یاسایر وسایل شیمیایی مصرف میگردد و گهگاه ابزار آلات جراحی , لحیم نقره و باطریهای انباره‌ای مقاوم در قبال خوردگی را از نقره تنظیم میکنند . 

در آینه سازی به اندازه فراوان نقر ه مصرف می گردد وهمچنین اندازه زیادینقره برای تهیه و تنظیم نقره هالیدها در عکاسی مصرف می شود . 

رسانایی خوب نقره موجب کاربرد هرچه بیشتر آن در الکتروتکنیک شده‌است . از آلیاژهایی که در آن ها نقره بعنوان جزئی از کل مصرف میگردد , می‌توان ملغمه‌های دندانپزشکی و پیستونهای موتور بلبرینگ را اسم موفقیت . 

همینطور نقره دارنده خاصیت قارچ‌کشی است و در مواقعی از آن در فرآیند های تندرست سازی ( Sterilization ) آب استفاده می شود .

  • ۹۶/۱۰/۲۶
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی