zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰


دستبند نقره

با کاهش تقاضا برای طلا جواهرات و ارتقاء بها بازار ورقه ها بهادار و تقویت بها دلار در قبال ین , بها طلا و جواهرات در معاملات روز جاری در اطراف کمترین ارزش 3 هفته قبل که روز دو شنبه ثبت شد , جای دارد . 

با کاهش تقاضا برای طلا جواهرات و ارتقا قیمت بازار ورقه ها بهادار و تقویت قیمت دلار در قبال ین , ارزش طلا جواهرات در معاملات روز جاری در اطراف کمترین بها 3 هفته قبل که روز دو‌شنبه ثبت شد , جای دارد . 

به گزارش رویترز , با کاهش تقاضا برای طلا جواهرات و ارتقا بها بازار اسناد بهادار و تقویت بها دلار در قبال ین , ارزش طلا جواهرات در معاملات روز جاری در حوالی کمترین ارزش 3 هفته که روز دو‌شنبه ثبت شد , جای‌دارد . 


ارزش طلا و جواهرات در معاملات روز جاری 1 . 35 دلار کاهش یافت و 1255 . 23 دلار در هر اونس فروخته شد . بها طلا و جواهرات روز قبل به 1253 دلار سقوط کرد که کمترین میزان از 11 آوریل به شمار می رود . 


با توصیه ترامپ برای ملاقات با رهبر کره شمالی , به حیث می‌رسد او می‌خواهد بعضی از نگرانی‌های ژئوپلتیکی را کم کند . 


ریچارد شو , مدیریت بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلای چین بیان کرد : «نگرانی‌های ژئوپلتیکی کاهش پیدا کرده البته هنوز قابلیت رجوع و برگشت داراست . طلا جواهرات بهبود خواهد یافت البته برای مدتی پیش از این که جهت جنبش قیمتی را پیدا نماید , در یک محدوده قیمتی تکان خواهد کرد . » 


جفری هالری , تحلیلگر ارشد بازار اعلام کرد : «این کاهش یک درصدی ارزش طلا جواهرات در طول روز دو‌شنبه نشان‌دهنده این است که جذابیت طلا جواهرات تحت عنوان منبع امن سرمایه‌گذاری که به تازگی منجر تقویت قیمت‌ها شده بود , به‌سرعت در درحال حاضر از بین رفتن است . » 


همینطور فدرال رزرو روز جاری نشست دو روزه خویش را آغاز خواهد کرد و سرمایه‌گذاران ممکن است معطل یافتن سرنخ‌هایی می باشند . 


برند تو , مدیریت پژوهش ها مجموعه مالی وینگ فانگ اعلام‌کرد : «هیچ گونه‌ تغییری در زمینه‌ی نرخ استفاده بانکی شاهد نخواهیم بود و این فرمان برای طلا و جواهرات تحت عنوان یک میزان دارایی فارغ از استفاده عالی است . » 


بها سهام‌های آسیایی روز جاری به بالاترین رقم در 2 سال قبلی رسید . قیمت دلار در قبال ین هم به بالاترین میزان در یک ماه قبل رسید .

  • ۹۶/۱۰/۱۸
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی