zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره

قیمت طلا جواهرات درسمت رکورد ۱۳۵۰ دلار 

در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز , هر دو تیم کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش گویی کردند پروسه ارتقاء بها طلا و جواهرات در هفته روان ادامه خواهد یافت . 

در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز , هر دو مجموعه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش گویی کردند پروسه ارتقاء ارزش طلا جواهرات در هفته روان ادامه خواهد یافت . 

در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز , هر دو مجموعه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش گویی کردند پروسه ارتقاء ارزش طلا جواهرات در هفته روان ادامه خواهد یافت . 


طلا جواهرات روز آدینه در ادامه تکثیر گزارش اشتغال ماهانه ایالات متحده که ضعیف‌تر از حد توقع بود و به دورنمای ارتقاء بیشتر نرخ‌های استفاده در امسال لطمه زد , ارتقا یافت و تا رکورد ۱۳۳۴ . ۵۰ دلار پیش رفت . 


وزارت عمل ایالات متحده اظهار کرد اقتصاد این مملکت ۱۵۶ هزار شغل در اوت ساخت کرده که کمتر از میزان مورد پیش گویی بود . آمار اشتغال ماه‌های ژوئن و ژوییه هم مورد بررسی نزولی قرار گرفت . بعلاوه نرخ بیکاری از ۴ . ۳ درصد در ژوییه به ۴ . ۴ درصد در اوت ارتقاء یافت . 


در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت , ۱۶ نفر کمپانی کردند که از در بین آنان ۹ نفر یا این که ۵۶ درصد ارتقا بها طلا و جواهرات تا پایان هفته سرازیر را پیش گویی کردند . در حالی که ۳ نفر یا این که ۱۹ درصد کاهش ارزش طلا و جواهرات را پیش گویی کردند و ۴ نفر یا این که ۲۵ درصد هم نسبت به دورنمای بها طلا جواهرات در هفته روان نظری نداشتند . 


در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه‌ گذاران , ۱۱۹۶ نفر کمپانی کردند که از فی مابین آن‌ها ۶۹۴ نفر یا این که ۵۸ درصد ارتقا بها طلا و جواهرات و ۳۶۸ نفر یا این که ۳۱ درصد کاهش بها طلا جواهرات را پیش‌بینی کردند , در حالی که ۱۳۴ نفر یا این که ۱۱ درصد نظری نداشتند . 


در نظرسنجی کیتکونیوز برای هفته قبل , ۷۳ درصد از کارشناسان وال استریت و ۴۸ درصد از سرمایه‌ گذاران ارتقاء بها طلا و جواهرات را پیش گویی کرده بودند که پیش‌بینی صحت بود . هر اونس طلا و جواهرات برای تحویل در دسامبر در معاملات روز آدینه بازار ایالات متحده نهایی توشه ۸ . ۲۰ دلار یا این که ۰ . ۶ درصد ارتقاء نشان بخشید و در ۱۳۳۰ . ۴۰ دلار بسته شد . این فلز گرانبها برای کل هفته ۲ . ۵ درصد پرورش ارزش داشت و بیشتراز ۴ درصد پرورش برای اوت ثبت کرد که وسیع ترین رویش ماهانه از ژانویه بود . 


از اولِ سال ۲۰۱۷ تا به امروز سوای درنظر به دست آوردن هفته پیشین , کارشناسان وال استریت ۲۱ توشه از ۳۳ توشه جهت جنبش بها طلا جواهرات را به صدق پیش گویی کردند که میزان صدق پیش گویی آنها‌را به ۶۴ درصد می رساند و صدق پیش گویی سرمایه گذاران با ۲۰ پیش گویی صحیح از ۳۲ پیش گویی , ۶۳ درصد بوده است . 


به گفته باب هابرکورن , کارگزار ارشد کالا در کمپانی ( آر جی وی فیوچرز ( , اکنون که طلا جواهرات عاقبت به بالای ۱۳۰۰ دلار در هر اونس صعود کرده , کماکان دور و بر برای ارتقاء بیشتر ارزش خواهد داشت . گزارش اشتغال احتمال یک بدور دیگر ارتقا نرخ‌های فایده ایالات متحده در امسال را ضعیف نموده است و تنش‌ها فی مابین ایالات متحده و کره شمالی کماکان ادامه داراست و یاری کرده طلا جواهرات در ۱۳۰۰ دلار کف بها پیدا نماید . 


به گفته جورج گرو , مدیرکل کمپانی ( آر بی سی ولث منیجمنت ( , گزارش اشتغال ایالات متحده به نفع طلا جواهرات بوده و به‌این فلز با ارزش یاری می کند خریداران را جذب نماید . 


البته آدریان دی , مدیرعامل کمپانی مدیر بودجه آدریان دی بر این اعتقادوباور است که طلا جواهرات احتمال دارد در هفته سرازیر مبتلا اصلاح ارزش شود با اینهمه این اصلاح شدید و طولانی نخواهد بود . 


به گفته دن اسمیت , تحلیلگر کالا در آکسفورد اکونومیکس , حالت ژئوپلیتیکی در شبه جزیر کره , عشق و علاقه به خرید طلا جواهرات را ارتقا داده و ضعیف شدن دلار از ارزش طلا و جواهرات حمایت نموده است . با اینهمه با دقت به ثبات تصویر کلان , او توقع دارد پرورش ارزش طلا جواهرات محدود باشد و بها هر اونس این فلز در سه ماهه چهارم به ۱۲۶۵ دلار و در سال آتی به ۱۲۷۰ دلار رسد . البته لوک لایت , استراتژیست ارز در کمپانی ( پیکتت ولث منیجمنت ( توقع دارد به دلیل تصمیم بانک مرکزی ایالات متحده برای دو بدور ارتقا نرخ‌ها و ضعیف شدن دلار , طلا و جواهرات در سال ۲۰۱۸ کماکان بالای ۱۳۰۰ دلار میماند .

  • ۹۶/۰۹/۲۸
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی