zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


اونس طلا جواهرات که صرفا همین دو هفته پیش وارد شبکه 1300 دلار شده بود , در پایان عمل بازارها در هفته قبلی در تعدادی گامی مرز اواسط شبکه نو ایستاد . اونس طلا و جواهرات دو هفته پیش به بهای 1324 دلار رسیده بود البته آدینه بها 1346 دلار را برای خویش ثبت کرد تا نزدیک بالاترین بها در 1 سال قبلی قرار بگیرد . 

اونس طلا و جواهرات که صرفا همین دو هفته پیش وارد شبکه 1300 دلار شده بود , در پایان عمل بازارها در هفته قبلی در چندین گامی مرز اواسط شبکه نو ایستاد . اونس طلا جواهرات دو هفته پیش به بهای 1324 دلار رسیده بود ولی آدینه بها 1346 دلار را برای خویش ثبت کرد تا نزدیک بالاترین ارزش در 1 سال قبلی قرار بگیرد . 

کلیه به نفع طلا و جواهرات فعالیت مینمایند . بازارهای جهانی هفته پیشین را با جهش بهای اونس در عکس العمل به تست بمب هیدروژنی کره شمالی آغاز کردند ; ولی این پایان پرورش طلا و جواهرات فقدان . همراه با تقویت فنی و بنیادی , سقوط شاخص دلار هم مهمترین دلیل فرنگی صعود طلا جواهرات تا نقط ی اوج یک‌ساله بوده است . پنجشنبه از سخنان مدیر بانک مرکزی اروپا این برداشت صورت گرفت که احتمال انقباض مبلغی در اروپا در اولِ سال 2018 موجود هست و این خبر یورو را مقابل دلار به نقط ی اوج 5/ 2 ساله موفقیت . 



فلز زردرنگ قدرت‌نمایی مینماید . اونس طلا و جواهرات که صرفا همین دو هفته پیش وارد شبکه 1300 دلار شده بود , در پایان کار بازارها در هفته قبل در یک‌سری گامی مرز وسط شبکه تازه ایستاد . اونس طلا جواهرات دو هفته پیش به بهای 1324 دلار رسیده بود ولی آدینه ارزش 1346 دلار را برای خویش ثبت کرد تا نزدیک بالاترین ارزش در 1سال پیشین قرار بگیرد . پرورش 22 دلاری هفته قبل بهای اونس به جهش 33 دلاری هفته گذشته از آن افزوده شد تا اکنون بیشتر تحلیلگران و سرمایه‌گذاران خرد توقع عبور اونس از مرز 1350 دلار را داشته باشند . پیش از آغاز هفته تازه , مرور تحولات بازارهای جهانی در اولیه هفته ماه نهم میلادی , کمک‌کننده است . 




رویش 5+10 دلاری 


اولی روز هفته پیشین , روز برخورد بازارها به تست روز یک شنبه بمب هیدروژنی کره‌شمالی بود . در‌این روز , معامله‌گران به‌شدت ریسک‌گریز شدند که پروسه تمام بازارها را تحت‌تاثیر قرار بخشید . در اولی روز کاری هفته , بورس‌های دنیا شاهد افت شاخص‌ها بودند . هم‌زمان , ارزهای پناهگاه اعم از ین ژاپن و فرانک سوئیس تقویت شدند تا شاخص دلار زیر فشار قرار بگیرد . شاخص دلار که آدینه دو هفته گذشته روی عدد 81/ ‌92 واحد ایستاده بود , دو شنبه تا عدد 63/ ‌92 واحد افت کرد . افت این شاخص و تشدید خرید طلا جواهرات به‌عنوان سرمایه امن , اونس را تا نقطع ی عطف 1340 دلاری بالا پیروزی , ولی سودگیری معامله‌گران , بها را به 1334 دلار بازگرداند . 


پروسه پرورش در دومی روز هفته هم ادامه پیدا کرد تا اونس به بها 1339 دلار رسد . رویش 5 دلاری اونس در طول روز سه شنبه عمدتا ناشی از ادامه خرید طلا جواهرات به‌عنوان سرمایه امن و حمایت نمودارهای فنی بود . شاخص دلار دو شنبه و سه شنبه تا کف نسبتاً 15 ماهه 25/ ‌92 واحد افت کرد . درین روز , علاوه بر افت بیشتر شاخص‌های بورس‌ و شاخص دلار که حمایت کننده طلا جواهرات بودند , رویش بهای نفت ناپخته هم یار فلز زردرنگ بود . ادله پرورش نفت , رجوع و برگشت تقاضای پتروشیمی‌ها و پایان تضارب بدون واسطه با توفان‌ هاروی بود . 


  • ۹۶/۰۹/۲۵
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی