zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی نقره


طلا جواهرات یک کالای خاص و مخصوص است چون فقط کالائی است که بیشتر برای اندوختن ایجاد میگردد تا برای مصرف . همگی کالاهای دیگر ساخت میگردند برای این که مصرف شوند . می شود به نترسی اذعان کرد که همگی طلائی که در زمان مورخ ساخت شده روی مرحله زمین و در خزانه های دولتها و بانکها , گاوصندوق های طلا و جواهرات فروشان و صندوقچه های خانم ها انبار شده است! 

طلا و جواهرات یک کالای خاص و منحصر است چون صرفا کالائی است که بیشتر برای اندوختن ساخت می گردد تا برای مصرف . همگی کالاهای دیگر ساخت میشوند برای این‌که مصرف شوند . می شود به نترسی بیان کرد که تمامی طلائی که در حین مورخ ساخت شده روی مرحله زمین و در خزانه های دولتها و بانکها , گاوصندوق های طلا و جواهرات فروشان و صندوقچه های خانم ها انبار شده است! 

- طلا جواهرات یک کالای خاص و مخصوص است . 

طلا و جواهرات یک کالای خاص و مخصوص است چون فقط کالائی است که بیشتر برای اندوختن ایجاد می گردد تا برای مصرف . تمامی کالاهای دیگر ایجاد می گردند برای این‌که مصرف شوند . می شود به نترسی بیان کرد که کلیه طلائی که در زمان مورخ ایجاد شده روی مرحله زمین و در خزانه های دولتها و بانکها , گاوصندوق های طلا و جواهرات فروشان و صندوقچه های خانم ها انبار شده است! 

فراموش نکنید که طلا جواهرات یک عنصر کم یاب است . 

همگی طلای جانور روی تراز کره زمین حدود 155 هزار بدن است که در صورتی همگی آن را یکجا انبار نمایند حجم آن کمتر از 3 . 5 استخر استاندارد هست و دیدنی است بدانید که ایجاد آهن یک روز عالم میانگین بیست برابر کل طلای ایجاد شده در حین مورخ است! 

- عرضه طلا جواهرات در عالم متساوی با حجم طلای مو جود روی مرحله کره زمین است . 

طلا جواهرات زیرا انبار می‌شود و خیر مصرف , و استخراج آن زیاد نماید میباشد , عرضه آن در واقع به عبارتی ذخیره وجود دارد . این حقیقت مبانی چک بها آن را به صورت بنیادی متعدد ساخته است . 

ولی ارزش طلا جواهرات به عرضه و تقاضای آن مسلما وابسته است البته عرضه آن استخراجش ( که حدودا 1 . 7 درصد به حجم طلای روی مرحله زمین می‌افزاید ) نیست بلکه موجودی آن است . خیر صرفا ساخت نماید آن علت این حقیقت است بلکه این مقاله هم که یک گرم طلائی که روز جاری استخراج میگردد با یک گرم طلائی که یک‌سری هزار سال پیشین به وسیله بستگان اینکا در پرو استخراج شده بود دارنده یک قیمت می‌باشند . ( صرف حیث از قضیه عتیقه بودن ) 

به صورت خلاصه ساخت و استخراج طلا جواهرات فراوان نماید و در سود عرضع آن نسبتاً اثبات است . پس برهان بنیادی اثر گذار بر ارزش آن در واقع تقاضا می‌باشد . فراموش نکنیم که جمعیت عالم با سرعتی بسیار و شتابدار رو به ارتقا است و نیمی از آن خانم ها هستند! 

اگر چه بعضی گفته میشود که تقاضا برای طلا جواهرات عمدتا از سمت طلا جواهرات سازان است البته این اعتقادوباور چندان ظریف نیست . همانگونه که یک خیابان با آسفالت تر برهان بر بارش باران نیست بها طلا و جواهرات نیز متکی به تقاضای طلا جواهرات سازان و طلا جواهرات فروشان نمی‌باشد . نکته قابل توجه شکلی که به طلا و جواهرات میدهند نیست بلکه انبار شدن آنست . بیشتر طلای زینتی از خلوص بالا شامل است چون آنرا بیشتر به دلیل ارزشش می‌خرند تا تحت عنوان زیور . 

به همین جهت ارزش طلا جواهرات ( یا این که دقیقتر بگوئیم این پول ) به بها مالی آن و توان بی نظیرش در تبدیل شدن به هر مبلغی مربوط است که اکثر زمان ها گشوده نیز به غلط به آن تقاضا از سود سرمایه گزاران اطلاق شده‌است . با دقت به حقایق فوق می توان اظهار‌کرد که حدود 80 در صد طلای دنیا به دلیل امکان بی سابقه تبدیلش به پول حفظ می‌شود و خیر تحت عنوان زیور آلات و یا این که دلائل دیگر . 

- طلا جواهرات پول است . 

این مطبلی است که نیاز به توضیح بیشتری ندارد اما گزاف نیست در حالتی که بگوئیم که طلا جواهرات در زمان ما چه بسا از پول نیز خوبتر است . دلائل مختلفی را برای این دستور می توان اظهار‌کرد اعم از این که طلا و جواهرات را جامعه ها نمی توانند نظیر اسکناس چاپ کرده و از بها آن بکاهند . استدلال دیگر آن حجم عظیم بدهی های میهن های بزرگ ( ایالات متحده اصلی ترین بدهکار دنیا است ) و مخفی کاری های این دولت

  • ۹۶/۰۹/۱۲
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی