zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

  • ۰
  • ۰


خرید اینترنتی نقره


تلفیق پارچه حریر و سنگ ایده اصلی شکل‌گیری طراحی‌های مارک «مریم»بود . ترکیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد , صدف و . . . . 

خبر نامه معاش ایده آل - ساقی بیاتین : تلفیق پارچه حریر و سنگ ایده اصلی شکل‌گیری طراحی‌های مارک «مریم»بود . مریم سهل‌البیع , کارشناس کامپیوتر برای کردار این مارک دنبال ایده ‌تازه‌ای بود و به همین دلیل سراغ ترکیب حریر و سنگ رفت ; ترکیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد , صدف و . . . . وی متولد 1355 است و یک ‌سالی می‌شود که به دلیل علاقه‌اش , به درست‌کردن زیورآلات دست ساخته روی آورده است . 


مریم می‌گوید : «در کار زیورآلات گذشته از هر چیز توجه و خلاقیت دارای اهمیت است . کارهای دست ساز شم و حالا تولید کننده را باطن خویش داراست . ابزار اصلی کار اینجانب فلزهای متفاوت , سنگ‌های متنوع و مهره‌های رنگارنگ می‌باشند ; ولی بسته به سفارشات دسته فلزهایی که استفاده می‌شود , متعدد است . » آنچه می‌بینید کارهای دست ساز این خانم هنرمند است که در کنار تدریس این هنر را دنبال می‌کند . 


دیده نظر! 


به لطافت حریر , به سختی سنگ 


این ست رشته‌ای از سنگ لاجورد و توپاز است . درصورتی که به نظرچشم اعتقاد و باور دارید , این کار می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد . این سنگ‌های طبیعی شادی‌آور می‌باشند و منجر تمرکز می‌شوند . 



مشایعت حریر و سنگ 


به لطافت حریر , به سختی سنگ 


این ست خوشگل از توپ‌های ترمالین تنظیم شده و جزو کارهای مریم است و دلخواه خانم‌‌هایی است که آسانی و تفاوت را می‌پسندند . این کار با سنگ‌های سپید و نقره‌ای و گردن بند حریرمناسب ست‌های اسپرت و

قانونی است . 



آویزی از حریر 


به لطافت حریر , به سختی سنگ 


ترکیب مهره‌های مشکی و طلایی همیشه جلوه خاصی دارااست و استفاده از حریر نیز این جلوه را دو برابر کرده است . نامتقارن بودن این ست نیز منجر می‌شود در یک ست , خرقه جلوه‌ای بسیار پیدا کند . 



به نازکی مروارید 


به لطافت حریر , به سختی سنگ 


مروارید روی اساس نقره‌ای از آن ترکیب‌های پرکاربرد است زیرا می توانید آن را با اکثر وقت ها لباس‌های‌تان و با رنگ‌های متفاوت ست کنید . داشتن چنین ترکیبی در کمد هر خانمی حتمی و اضطراری به لحاظ می رسد . 



فیروزه به سبک امروز! 


به لطافت حریر , به سختی سنگ 


مدتی است که دستبندها و گردنبندهای سنگی تبدیل به بخشی از جریان مد شده‌اند . در این میان نمونه‌های فیروزه نیز محبوبیت خودشان را دارا‌هستند . تراش هندسی سنگ فیروزه در این ترکیب به دلیل دارا بودن جلوه‌ای امروزی آن را از طرح‌های سنتی به دور کرده است . 

  • ۹۶/۰۸/۳۰
  • zivarallat zivarallat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی